Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Har vært sammen med min mann i snart 7 år. Da vi var sammen i underkant av 2 år ble han forelsket i en annen dame og de hadde et kortvarig forhold. Dette er glemt og tilgitt og vi har jobbet oss ut av problemene. I 3 år har man ikke hørt lyd fra denne dama. Nå plutselig i det siste har hun begynt å la høre fra seg igjen. Hun har fått barn for 1 år siden og er alene med dette barnet, barnet skal feire bursdag i midten av april. Min mann fikk en melding på telefonen fra dama om han ville komme i bursdag til hennes sønn. Er jeg helt bitch hvis jeg setter meg kraftig på bakbeina og nekter ham å gå? For å si det slik, jeg har null interesse av å omgås denne dama, og ønsker heller ikke at mannen drar dit alene. Synes at de bør ta ansvar for det de har gjort i sin tid og ta konsekvensen av det at de ikke kan omgås. Synes også det er merkelig at hun etter så mange år vil gjenoppta kontakten og elge seg inn på mannen min igjen. Antageligvis fordi hun har blitt singel for 4 måneder siden og leter febrilsk etter stefar til ungen sin. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 3d1d8...36c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Nei, du er ike urimelig. Mannen din er derimot hinsides urimelig dersom han vurderer å gjenoppta kontakten med en dame han har bedratt deg med. Og dama er skrudd i hodet som ber eks-elskeren sin i bursdag til barnet sitt. Anonymous poster hash: c194a...97e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde vært helt klinkende klart uaktuelt at mannen min skulle hatt noe med den dama å gjøre igjen,EVER! han har vært utro med henne,han skal da ikke få komme inn i det samme mønsteret igjen vel? Hun er desperat, alene og ensom,og nå tror hun din mann er svaret igjen,ettersom han en gang i tiden syntes hun var pulbar(beklager utrykket,men det er jo sant...) Nå må mannen din virkelig vise deg hva han står for å be henne dra langt til helvete,mens du hører på! Anonymous poster hash: 8a9db...a7c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Man kan ikke nekte partneren noe som helst. Det man kan styre, er egne reaksjoner på partnerens handlinger. Hadde det vært min mann som vurderte å gjenoppta kontakten med dama han var utro mot meg med, ville jeg gjort det klart at konsekvensen av det ville bli at jeg mistet all tillit til ham og følte meg respektløst behandlet. Og en mann som behandler meg slik vil jeg ikke være i et forhold med. Så fikk han tolke det som et forbud hvis han ville. Anonymous poster hash: c194a...97e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712 Virkelig? Sa han virkelig det til deg? Lurte han virkelig på om dere skulle gå i bursdagen til hun han har pula på? Jeg slutter aldri å bli overrasket over folk..! Er han helt idiot? Anonymous poster hash: 8a9db...a7c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712 Så han synes du skal gå i bursdag til denne dama som han pulte bak din rygg? Høres ut som en oppegående mann som har innsett sine feilgrep. Anonymous poster hash: c194a...97e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Wow, er mannen din autist? Han høres jo helt blåst ut. Anonymous poster hash: 2e551...f81
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712 Vet du, det hadde jeg tolket positivt. Oki din mann er temmelig nedsnødd om han tror du ønsker å gå i bursdag til ungen til flyfilla, MEN han tok det som en selvfølge at om dere skulle gå, skulle dere gå sammen som et par, og han fortalte deg at hun hadde invitert Jeg tror jeg hadde sagt til mannen min at jeg egentlig ikke ønsker å ha så mye med henne å gjøre, og ser på det som VELDIG unaturlig at dere deltar i hennes barns liv. Anonymous poster hash: 63c68...63b
Flutterby Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 (endret) En ting som taler i hans favør er at han spurte om dere skulle gå, ikke at han skulle gå i hemmelighet. På en annen side er det ikke greit å gå i en bursdag arrangert av hun han har vært utro med. Ut av respekt for deg bør han skrive tilbake at DERE ikke har mulighet til å komme og at han ikke ønsker hun skal kontakte ham i fremtiden Endret 20. mars 2014 av Flutterby
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712 Han virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen han gubben din, når han faktisk får seg til å spørre deg om dere skal dra!?! Hvorfor i alle dager skulle dere dratt dit?!? Neineinei!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Hva tenker din mann? Vil han gå i bursdag til dette barnet? Jeg har ingen tro på å "nekte" voksne folk i å delta på noe som helst, jeg hadde blitt forbannet over at mannen hadde ønsket å gå, ikke at hun inviterte. Anonymous poster hash: 63c68...63b Han bare sa til meg at han fikk den meldingen og spurte om VI skulle gå i bursdag til dette barnet, ikke at han skulle gå alene. Jeg måtte på jobb akkurat da så fikk ikke snakket noe mer med ham, men skal ta det opp når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 27891...712 Høres kjempekos ut. Og så kan du og dama sitte der i sofaen med kaffekoppene deres og sammenlikne opplevelsene deres i senga med mannen din, og spørre ham hvem av dere han likte best å pule. Blir nok en trivelig bursdag, tenker jeg! Anonymous poster hash: b050b...22e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Nei, jeg hadde lagt ned forbud de lux. Og forbud på 1 km radius i forhold til henne og barnet. Det er jo ikke hans barn. Du avgjør selv hvor mye du vil bli behandlet. Så sett grenser! Anonymous poster hash: 53e33...10d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 å herregud... bare oh gud. Jeg hadde IKKE gått med på det der. Aldri i verden. Anonymous poster hash: 59cc1...741
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Hun kan ikke være riktig navla. Og hvis mannen din mener at han/dere burde gå.. Ja, da er ikke han mye riktig navla heller.
Gjest Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Sann kort innpå..... han er ikke barnefaren da? Siden både hu derre elskerinna og han vil at han skal komme? En tanke fra meg bare. Endret 20. mars 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Sann kort innpå..... han er i barnefaren da? Siden både hu derre elskerinna og han vil at han skal komme? En tanke fra meg bare. Han er ikke barnefaren. Anonymous poster hash: 27891...712
Sint naken biltyv Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Sann kort innpå..... han er i barnefaren da? Siden både hu derre elskerinna og han vil at han skal komme? En tanke fra meg bare. Han er ikke barnefaren. Anonymous poster hash: 27891...712 Er du 100 prosent sikker? Hadde krevd dnatest. Og mannen din, hva skal jeg si... Blåst i hodet er han iallfall...
Gjest Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Høres sjukt ut dette der. Så hadde nok som den "Nakne Biltyven" skrev, bedt om DNA test med mindre ungen har en annen hudfarge!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Sann kort innpå..... han er i barnefaren da? Siden både hu derre elskerinna og han vil at han skal komme? En tanke fra meg bare. Han er ikke barnefaren. Anonymous poster hash: 27891...712 Er du 100 prosent sikker? Hadde krevd dnatest. Og mannen din, hva skal jeg si... Blåst i hodet er han iallfall... Ungen er mørkhudet og mannen er hvit, så tror ikke DNA-test er nødvendig Faren til barnet er også kjent for alle hvem er. Anonymous poster hash: 27891...712
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #22 Skrevet 20. mars 2014 Kanskje mannen spurte for å informere om at hun hadde tatt kontakt igjen? Synes de er litt synd at man kaller ham blåst hodet, han er tross alt fremdeles hennes mann! Ellers er jeg enig i at du kan si at det oppleves som respektløst ovenfor deg at hun igjen tar kontakt, og at du forventer at han avviser henne. Anonymous poster hash: e419d...35e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #23 Skrevet 20. mars 2014 Hvilket forhold hadde dere til denne dama før det utviklet seg et forhold mellom henne og mannen din? Dersom dere var gode venner, kan det jo være at hun ønsker å "gjøre opp" og få tilbake vennskapet på en klønete måte? Er ikke sikkert det er en baktanke med det da? Hvis dere ikke hadde noe med hverandre å gjøre på noen annen måte enn at dere delte mann en periode, så ville jeg satt pris på ærligheten til mannen, men også forklart at du ikke kan se at du skulle ha noe å gå dit for. Du har jo aldri kjent henne og han kjente henne ikke annet enn at de hadde et kort forhold. Det vil vel bli litt merkelig og jeg ville antatt at det var en baktanke med det. Anonymous poster hash: 4ad78...fc2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #24 Skrevet 20. mars 2014 Kanskje mannen spurte for å informere om at hun hadde tatt kontakt igjen? Synes de er litt synd at man kaller ham blåst hodet, han er tross alt fremdeles hennes mann! Ellers er jeg enig i at du kan si at det oppleves som respektløst ovenfor deg at hun igjen tar kontakt, og at du forventer at han avviser henne. Anonymous poster hash: e419d...35e Det er jo nettopp fordi han fremdeles er hennes mann at han virker blåst i hodet som foreslår at de to sammen skal gå på kosebesøk til elskerinna hans. Anonymous poster hash: b050b...22e
Fru vims Skrevet 20. mars 2014 #25 Skrevet 20. mars 2014 Selvfølgelig skal dere ikke gå i den bursdagen. Hvorfor i alle dager skulle dere det???? Er du sikker på at han ikke er faren til dette barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå