Gå til innhold

Når man ikke får sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi man har så mye å tenke på og mannen blir dritsur. Mannen sover, men mener det er tull at jeg ikke får sove. Har urinveisinfeksjon, mensen og er i gang med prøverørsforsøk nummer 4. Må da virkelig være forståelse for at jeg ikke får sove. Blir så sint over kommentarene hans innimellom.

Anonymous poster hash: cc21e...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager blir mannen din sur for at DU ikke får sove? Hadde skjønt det hvis ikke HAN fikk sove, men med mindre du plager livet av ham fordi du ikke får sove så skjønner jeg ikke greia. Jeg har store søvnproblemer og ligger våken i timesvis hver natt, men mannen min blir da ikke sur på meg av den grunn! Noe så dustete...

Anonymous poster hash: f92b9...de7
Skrevet

Hvorfor i alle dager blir mannen din sur for at DU ikke får sove? Hadde skjønt det hvis ikke HAN fikk sove, men med mindre du plager livet av ham fordi du ikke får sove så skjønner jeg ikke greia. Jeg har store søvnproblemer og ligger våken i timesvis hver natt, men mannen min blir da ikke sur på meg av den grunn! Noe så dustete...

Anonymous poster hash: f92b9...de7

Kanskje hun syter og klager istedenfor å ta tak i problemet?

Skrevet

Han ble sur fordi jeg ikke sov. Snakket ikke til han og rørte han ikke. Klagde heller ikke. Første natten på flere uker at jeg ikke fikk sove så han hadde ingenting å bli sur for. Han ble faktisk så provosert at han la seg på et annet rom.

Skrevet

Haha, høres latterlig ut. Hvordan vet han at du ikke fikk sove da? Om han ble så sur at han måtte ligge et annet sted må du vel ha plaget han på noen måte?

Anonymous poster hash: e0cea...311

Skrevet

Herregud så fin og sensitiv mann du har...

la han ligge en annen plass da,så kanskje får du sove når du har hele senga for deg selv!

Anonymous poster hash: 6275d...ce2
Skrevet

Han lå og sov, våknet etter en stund og så jeg var våken, kommenterte det og jeg svarte hvorfor jeg ikke fikk sove og han ble provosert og gikk.

Skrevet

Okei, da er han bare idiot!

Skrevet

Her er det motsatt. Jeg sovner bare jeg legger hodet på puten. Mannen min ligger og leser eller er på nettet stort sett hver kveld frem til klokken er ett eller to på natten i vårt soverom.

Våkner gjerne opp noen ganger og er da i litt dårlig humør. I går kl ett våknet jeg igjen og da fikk jeg nok for jeg orket jeg ikke lys på soverommet og sa han fikk gå ut på stua og lese for jeg ville ha det mørkt og sove om natten. Litt snurten ble han der han tuslet ut i stua.

Jeg har innsett vi bør få noen regler slik at begge får sove godt om natten. Kanskje også dere trenger noen for det er viktig for begge parter å sove godt og våkne utvilt til neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...