Gå til innhold

Kvalm av cosylan? Eller av hosten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en voldsomt hoste denne uken. Vært hos lege og fått cosylan men er så kvalm. Nesten så det går rundt oppi hodet😳 er stiv i nakken også og fryser en del selv om jeg ikke har feber så er vel influensa slik legen sa. Men er det vanlig være kvalm?

Anonymous poster hash: 32de4...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt.

Innser at det er cosylan som gjør meg dårlig. Tok på nytt etter jeg skrev innlegget inatt og kort tid etterpå kom kvalmen sigende. Ble liggende våken og jeg kjentes rett og slett skikkelig full ut. Var såpass at jeg ikke vil ta mer.

Er dette en vanlig bivirkning eller tåler jeg den ikke?

Skrevet

Ikke uvanlig å bli kvalmav morfin.

Anonymous poster hash: 10b43...ad6

Skrevet

Jeg blir kvalm av hostingen., men det er fordi jeg hoster så jeg brekker meg.

Anonymous poster hash: 31ef7...3fa

Skrevet

Men er det såpass med morfin i den at en reagerer såpass av en liten dose?

Da håper jeg virkelig aldri jeg trenger morfin ellers:/

Skrevet

Ville hørt med legen. Om du "må" ta cosylan så kan sikket legen skrive ut noe mot kvalmen.

Anonymous poster hash: 76fb6...437
Skrevet

Ville hørt med legen. Om du "må" ta cosylan så kan sikket legen skrive ut noe mot kvalmen.

Anonymous poster hash: 76fb6...437

Jeg føler meg jo på en måte en smule full så blir å ta det i natt igjen, men ikke på dagtid når barna er våkne.

Skrevet

Det er vanlig å bli påvirket av Colysan, ja. Blir skikkelig "full" selv! Kvalmen er og en vanlig bivirkning, men det har jeg ikke blitt selv.

Anonymous poster hash: a1dfe...d9e

Skrevet

Sikkert cosylan. Gå på apoteket og kjøp deg Postafen reisesyketablett, ta det 30 min før du tar Cosylan. Du blir mindre kvalm og sover sannsynligvis veldig godt;) Postafen gir trøtthet så dette er best egnet for natt, men det er jo gjerne da hoste er mest plagsomt.

Skrevet

Og du bør si i fra om dette hvis du noensinne skal ha narkose eller sterke smertestillende. Da vil de gi deg kvalmestillende profylaktisk;)

Skrevet

Vær forsiktig med cosylan! Ei jeg kjenner ble kjørt med blålys til sykehuset etter å ha tatt cosylan regelmessig hver kveld i en periode. Akutte magesmerter, viste seg at hun hadde blitt forstoppet. Også bivirkning av cosylan.

Anonymous poster hash: 5317d...f11

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, viser seg at jeg reagerer på morfin.

Anonymous poster hash: b6af8...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...