Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har oppigjennom årene vært plaget med 'voksesmerter' iblant, spesielt i ben(under knærne), men etter fødsel(5mnd siden) har jeg hatt det både i armer og ben nesten hver eneste natt! Hvis jeg ligger med armene oppå dynen får jeg smerter etter 5-10 min. Og dette vedvarer med mindre jeg kler på meg langermet skjorte og/eller tar smertestillende. Noen som vet noe om dette?! Er det noen sammenheng ? Anonymous poster hash: f502f...462
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Ingen? Anonymous poster hash: ce9b8...f57
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Dytter Anonymous poster hash: ce9b8...f57
Cat.68 Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Vanskelig å si noe om dette, men det skal jo ikke være slik. Jeg hadde tatt en telefon til legen og så startet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå