Gå til innhold

Vondt i ledd/ 'voksesmerter'


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppigjennom årene vært plaget med 'voksesmerter' iblant, spesielt i ben(under knærne), men etter fødsel(5mnd siden) har jeg hatt det både i armer og ben nesten hver eneste natt! Hvis jeg ligger med armene oppå dynen får jeg smerter etter 5-10 min. Og dette vedvarer med mindre jeg kler på meg langermet skjorte og/eller tar smertestillende. Noen som vet noe om dette?! Er det noen sammenheng ?

 

Anonymous poster hash: f502f...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: ce9b8...f57

Skrevet

Dytter

 

Anonymous poster hash: ce9b8...f57

Skrevet

Vanskelig å si noe om dette, men det skal jo ikke være slik. Jeg hadde tatt en telefon til legen og så startet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...