Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Er i villrede.. Har lyst til å prøve noe nytt! Har en ganske rund hodeform, med tydelige kinnbein. Håret mitt er askeblondt med bølger/korketrekkere. Er langt, ned til korsryggen. Litt oppklippet rundt ansiktet og lengdene er noe gradert. Som sagt vil jeg prøve noe nytt, helst bli kvitt mest mulig hår, men beholde mesteparten av lengden. Noen forslag? Anonymous poster hash: 8e5ae...738
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 helst bli kvitt mest mulig hår, men beholde mesteparten av lengden. Noen forslag? blir vel vanskelig ?? Anonymous poster hash: a27e3...cd5
mamma07&09 Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Dont Even think of it. Hadde aldri klipt meg om jeg hadde ditt hår. Er du i en krise i livet? Jeg har klipt meg mye de gangene jeg har vært i kriser og har angret veldig etterpå. Mark my words!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 helst bli kvitt mest mulig hår, men beholde mesteparten av lengden. Noen forslag? blir vel vanskelig ?? Anonymous poster hash: a27e3...cd5 Er vel mulig det, f eks klippe pannelugg...HI Anonymous poster hash: 8e5ae...738
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Dont Even think of it. Hadde aldri klipt meg om jeg hadde ditt hår. Er du i en krise i livet? Jeg har klipt meg mye de gangene jeg har vært i kriser og har angret veldig etterpå. Mark my words!Ikke i en krise, men hatt samme frisyre hele livet. upraktisk også med flere kilo hår og baby. Anonymous poster hash: 8e5ae...738
Tipptopp Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Hadde hår lengre enn ditt med flotte bølger og tykt som fanden. Alt i samme lengde og alltid hatt det langt. Så meg lei og etter noen år i tenkeboksen (klipt lugg, men lot det vokse ut igjen litt tidligere) valgte jeg å klippe av halvparten. Var en befrielse, men angret alikevel. To år senere gjorde jeg det samme igjen. Da hadde det ikke rukket å vokse helt ut igjen så da ble det kortere. Utrolig deilig, men likte det alikevel ikke. En del av meg vil ha det lange håret, men en annen del syntes det er tungt og upraktisk. Ikke minst krever det mye stell. Nå vokser det som ugress igjen og jeg er fristet til å klippe til skuldrene eller litt lenger og å klippe det opp litt... Men så er det det ønske om langt hår da... Tror ikke du vil klare å beholde lengden og samtidig endre frisyre om du inne skinner ene siden av hodet eller noe...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Hva med å klippe så det møtes i en spiss da istedet for rett over? Da blir jeg vel kvitt mye hår? ingen frisører her med tips? Anonymous poster hash: 8e5ae...738
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 lang bob ellernoe da? type korteste i nakken går til skuldrene og lenden forran da kan være ganske lang..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Vanskelig å si når man ikke vet hvordan du ser ut... :-) Men hvis håret ditt er veldig tykt ville jeg klipt det opp kraftig, og hatt det lengre bak. Spørs jo litt hvor mye krøller du har også da. Dessverre er det få frisører som er flinke til å klippe krøllet hår i en kledelig frisyre. Anonymous poster hash: f0401...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå