Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Er gravid uke 35 og har ekstremt hovne bein, fingrer i tillegg har jeg bekkenløsning og låsning, kan knapt gå... Er forferdelig. Alene hjemme og klarer ingenting. Såvidt karre meg på do(( lurte på å ringe legen, men noen som har erfaring med dette? Hva vil eventuelt legen gjøre? Føler ikke legene gjør så mye lengre, og det e bare vikarer hele tiden. På forhånd takk for innput Anonymous poster hash: b2eb7...f0d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Om hovenheten er noe som har kommet ganske plutselig kan vel det være ett tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg ville nok ha ringt legen for å forhøre meg tror jeg. Anonymous poster hash: 498b4...cbb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Sjekker blodtrykk, urin og evt oppfølgende prøver for å utelukke svangerskapsforgiftning. Bekkenløsning/-låsning er det ikke mye de får gjort med. Mulig en kiropraktor kan hjelpe deg med låsningen og en manuellterapeut littegrann med løsningen. Anonymous poster hash: c0447...5bb
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Takk for svar)) får ringe legekontoret å høre i det minste. Anonymous poster hash: b2eb7...f0d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Og kan gi henvisning til fysio. Anonymous poster hash: ec653...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå