Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med vippe-extensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å sette på, hvor lenge holdt de og hvor mye betalte du?

Anonymous poster hash: 0a924...fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok et par timer å sette på. Husker ikke hva jeg betalte. Fint med det samme, men stygt etter ca 3 uker, da må man etterfylle. Anbefaler ikke. Sliter på dine egne vipper.

Skrevet

Betaler 500,-, må fylle på ca hver fjerde uke. Fantastisk deilig:)

Anonymous poster hash: 05d93...e43

Skrevet

Tar litt over en time første gang og akkurat en time ved påfyll.

Anonymous poster hash: 05d93...e43

Skrevet

Det er mange som er misfornøyde, men jeg elsker mine! Etterfyller hver 4-5 uke. Tar vel 1.5 time første gang du setter på, og ca en time for påfyll. Husker ikke hva jeg betalte første gang, men påfyll koster 450 kr, vel verdt pengene :)

Anonymous poster hash: be1e7...533
Skrevet

Jeg har bare hatt det en gang. Det så flott ut, men det var veldig ubehaglig. Kjentes ut som jeg hadde et insekt på øyet :(

Skrevet

Jeg har det, og er kjempefornøyd:) ser sminka ut døgnet rundt! Har hatt det et halvt år nå, og etterfyller hver 3-4 uke.

Anbefales på det sterkeste. De sier det ikke sliter på vippene. Ihvertfsll ikke den typen jeg har.

Anonymous poster hash: a9fa1...8ba

Skrevet

Jeg har det, og er kjempefornøyd:) ser sminka ut døgnet rundt! Har hatt det et halvt år nå, og etterfyller hver 3-4 uke.

Anbefales på det sterkeste. De sier det ikke sliter på vippene. Ihvertfsll ikke den typen jeg har.

Glemte å si at jeg tik til lærling og hun brukte lenger tid enn vanlig. Kostet 1000kr( 2000kr til utlært) refill koster 500kr (650-850kr hos utlært)

Skrevet

Super fornøyd med mine 😊. Betalte 800 hos en bekjent og 400 for påfyll 😊. Ser frisk og opplagt ut hver eneste mobbing ☺️

Anonymous poster hash: 3e763...427

Skrevet

Super fornøyd med mine 😊. Betalte 800 hos en bekjent og 400 for påfyll 😊. Ser frisk og opplagt ut hver eneste mobbing ☺️

Anonymous poster hash: 3e763...427 [/quote

Morning 😉

Anonymous poster hash: 3e763...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...