Dr Mcstuffins Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 I dag var jeg hjemme med sykt barn. Ikke at jeg er så ivrig på husarbeid til vanlig men i disse gravide tider så er jeg helt punktert. Har stort sett tilbragt dagen på sofaen i en eller annen form. Men en ting vil jeg advare dere mot, å det er å være hjemme på høylys dag. Sola skinner inn gjennom skitne vinduer og blottlegger alt som skulle vært gjort men som du ikke orker å gjøre Så ikke sykemeld deg! Hold deg på jobb og kom hjem når mørket siger på og skjuler hybelkaniner og fingermerker..
Vips77. Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Ha ha!! Godt skrevet! Har selv vasket bort noen barnefingre på vinduer og fanget ... endel kaniner i dag!!!!
AHENG Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Haha, bra skrevet. Sykt barn forrige uke, heldigvis så syk at mammaen ikke kunne vaske og stelle, bare sofa kos!
MrsMilla Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Er hjemme fullt sykemeldt selv, og har to syke unger samtidig. Vi løser dette med å bo i oppussing på 4 måneden med revet tak, ikke noe gulv, ikke noe stue og kjøkken, såvidt bad og soverom. Men vi har masse finstøv - bare å komme og hente! Dermed er det klin umulig å se verken vindu eller noe annet forsåvidt i støvskyene som henger tungt over hele kalaset. Veldig sosialt, forsåvidt, å treffe snekkerne rett utenfor soverommet om morgenen i bare morgenkåpa. Har jo nesten blitt tolv i familien nå her når vi tar med både snekkerne, malerne og den opprinnelige familien.... Her har ingen egentid eller kan være for seg selv. Ingen skal få! Men om noen ukers tid er vi nok tilbake til den triste tilværelsen med små hender på ruta, hybelkaniner som ikke betaler husleie og leker overalt :-)
Dr Mcstuffins Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2014 Er hjemme fullt sykemeldt selv, og har to syke unger samtidig. Vi løser dette med å bo i oppussing på 4 måneden med revet tak, ikke noe gulv, ikke noe stue og kjøkken, såvidt bad og soverom. Men vi har masse finstøv - bare å komme og hente! Dermed er det klin umulig å se verken vindu eller noe annet forsåvidt i støvskyene som henger tungt over hele kalaset. Veldig sosialt, forsåvidt, å treffe snekkerne rett utenfor soverommet om morgenen i bare morgenkåpa. Har jo nesten blitt tolv i familien nå her når vi tar med både snekkerne, malerne og den opprinnelige familien.... Her har ingen egentid eller kan være for seg selv. Ingen skal få! Men om noen ukers tid er vi nok tilbake til den triste tilværelsen med små hender på ruta, hybelkaniner som ikke betaler husleie og leker overalt :-) Hehe..kan tenke meg man lever godt med noen hybelkaniner når man endelig kommer seg ut av oppussingskaoset. Men du kan i alle fall hvile med god samvittighet nå, for det er virkelig ingenting du kan gjøre for å forbedre situasjonen.
MrsMilla Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Er hjemme fullt sykemeldt selv, og har to syke unger samtidig. Vi løser dette med å bo i oppussing på 4 måneden med revet tak, ikke noe gulv, ikke noe stue og kjøkken, såvidt bad og soverom. Men vi har masse finstøv - bare å komme og hente! Dermed er det klin umulig å se verken vindu eller noe annet forsåvidt i støvskyene som henger tungt over hele kalaset. Veldig sosialt, forsåvidt, å treffe snekkerne rett utenfor soverommet om morgenen i bare morgenkåpa. Har jo nesten blitt tolv i familien nå her når vi tar med både snekkerne, malerne og den opprinnelige familien.... Her har ingen egentid eller kan være for seg selv. Ingen skal få! Men om noen ukers tid er vi nok tilbake til den triste tilværelsen med små hender på ruta, hybelkaniner som ikke betaler husleie og leker overalt :-) Hehe..kan tenke meg man lever godt med noen hybelkaniner når man endelig kommer seg ut av oppussingskaoset. Men du kan i alle fall hvile med god samvittighet nå, for det er virkelig ingenting du kan gjøre for å forbedre situasjonen. Det var planen .... men så ble to av ungene syke... og minstemann virker særdeles frisk selv om barnehagen insisterer på at han er syk (de er veldig redd for at han skal få feberkramper ).... og denne lille gutten vil helst være med snekkerne i kaoset. Vurderer å ta middagen på ikea i morgen med alle tre for å få hvilt ut hahahaha
Thecar89 Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Har nettopp vært fullt sykemeldt en mnd nå..... Jeg går på veggen! Skal tilbake på jobb i 50% nå så får jeg se hvordan det går ;-)
mammaløve Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Kan ikke anbefale 20% sykemelding heller, for jeg tror aldri jeg har vært så sliten av jobb før. Må jobbe 100% på 80% tid. Nå begynner det siste av morgenoppkastet å slippe taket, så jeg gleder meg til å få tilbake 1,5 timer av arbeidsdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå