Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Skulle flytte babyen på 8 uker fra sofaen til senga si nettopp, siden hun nå har tatt natt. Da jeg løftet henne virket hun helt livløs. Armene bare hang og dinglet ned, og hun beveget ikke en muskel på hele kroppen da jeg løftet henne. Vanligvis pleier hun å vri litt på seg å grynte litt når hun blir flyttet slik. Helt slapp var hun! Jeg skvatt sånn, kjente panikken tok meg skikkelig! Jeg la henne rett ned igjen for å kjenne om hun pustet. Tok hånda på magen hennes, og kjente ingen bevegelse! (Jeg skalv slik at jeg klarte nok ikke å kjenne skikkelig etter). Så plutselig bwgynte hun å lage grimaser å vri litt på seg. Puh!! Herregud jeg skjelver ennå. Snakk om å være i dyp søvn...noen som har opplevd lignende ? Anonymous poster hash: 5edb6...aac
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Eh ja? Min var alltid slik Anonymous poster hash: 86a42...736
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Huff, skjønner at du ble redd. Minner meg om en gang da min minste var baby. Han likte ikke å skifte bleie selv om han ikke var sår eller noe. En dag gråt han så voldsomt under stellet at han sluttet å puste i noen sekunder, kanskje det var rundt 6 sekunder? Panikken tok meg i hvert fall de sekundene, og jeg ble helt skjelven! Fikk tips fra helsesøster om å blåse han i ansiktet om det skjedde igjen, for da blir de tvunget til å trekke pusten. Disse søte små kan det med å skremme mamman sin. Anonymous poster hash: b9c18...c7a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Huff, skjønner at du ble redd. Minner meg om en gang da min minste var baby. Han likte ikke å skifte bleie selv om han ikke var sår eller noe. En dag gråt han så voldsomt under stellet at han sluttet å puste i noen sekunder, kanskje det var rundt 6 sekunder? Panikken tok meg i hvert fall de sekundene, og jeg ble helt skjelven! Fikk tips fra helsesøster om å blåse han i ansiktet om det skjedde igjen, for da blir de tvunget til å trekke pusten. Disse søte små kan det med å skremme mamman sin. Anonymous poster hash: b9c18...c7a Er det ikke slik at du ikke skal blåse babyer i ansiktet pga lukkerefleksen? Anonymous poster hash: 73f58...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå