Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 "Alle" sier den er så bra, men syns den virker så sær. Hva syns du? Anonymous poster hash: bd21f...373
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Den er sær. Men bra! Virkelig bra story og utrolig kult laget. Anonymous poster hash: c2503...802
Fandens Oldemor Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Så første episode, men ingenting mer. Tror ikke den er for alle ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Ja det bør du :-) Hadde nesten litt sorg når den var ferdig! Veldig kjekt å se flere episoder i slengen også. Tror vi så alle sesongene på tre uker. Ble helt hekta :-) Gled deg :-) Anonymous poster hash: 26562...45c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Så første episode, men ingenting mer. Tror ikke den er for alle ;-) Man må definitiv se mer enn en episode altså Serien er helt fantastisk! Beste jeg har sett noensinne! Anonymous poster hash: 84fb0...937
.Lillemy. Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Definitivt! En av de bedre seriene vi har sett. Og man må se flere enn en episode før man kan avgjøre om den er god eller ikke.
LykkeligSomMamma Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Ja, absolutt, men jeg måtte bestemme meg for å se to tre episoder og da var jeg solgt. Første episoden syns jeg var mest kald, skjønte ikke helt greia, men ga det et forsøk til siden noen jeg kjenner som ellers har god smak likte den. Da var jeg solgt, fantastisk serie.
Petra79 Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 JAAAA, men mulig du blir hekta :-) Jeg og mannen begynte å se (første serien vi så sammen på netflix). Vi kom oss alltid sent i seng. Bare 1 til, bare 1 til... Hehe
muffis♥ Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 JAAAA, men mulig du blir hekta :-) Jeg og mannen begynte å se (første serien vi så sammen på netflix). Vi kom oss alltid sent i seng. Bare 1 til, bare 1 til... Hehe Samme her, he he! Meg og mannen min så alle episodene sammen, og det var ikke sjelden klokken ble 2-2:30 før vi kom oss i seng, gjeesp! Bare 1 til... Fantastisk serie, anbefales!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 JAAAAAAAAAAAA! Men gi det mer enn bare en episode! Jeg var skeptisk, men ville gi det en sjangse. Så første episoden og var litt sånn WTF, men så måtte jeg jo se hva som skjedde i andre episode. Og sånn ballet det på seg og etter et par episoder var jeg hekta og så hele serien på sånn to uker. Elsker serien, og var sååååååååå lei meg når den var ferdig (men det skal sies at de gav seg på topp syns jeg,verdig avsluttning). Anonymous poster hash: d06f3...08e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Serien var ikke noe for meg. Så vel ca 4 episoder før jeg ga meg. Skjønner virkelig ikke hva folk er så begeistret for, men ser jo at det er jeg som er unormal. Anonymous poster hash: 6f1a1...d7d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Den var ikke noe for meg. Jeg så hele første sesongen, men da orket jeg ikke mer. Det er ikke det at det er noen dårlig serie, plottet er bra og skuespillerne gode, men man må like den "type" serier. Jeg liker ikke slike type serier, og liker dermed heller ikke serier som "Mad man", "Sporanos", "House of Cards" osv. Jeg har sett en sesong av alle, og mange flere i samme kategori, men må bare innse at jeg ikke takler serier uten action. Det er egentlig litt pussig, for jeg liker gode filmer som har fokus på mellommenneskelige relasjoner og ikke minst leser jeg mange bøker som er lite action i. Men akkurat serier må jeg har skikkelig framdrift i. Anonymous poster hash: 71f76...df1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Jeg syns den var kjempebra, en av de to beste seriene jeg har sett på maaaange år. Men man må se de 3-4 første episodene før man bestemmer seg, litt ubestemmelig start på serien. Deretter blir det bare bedre og bedre. Jeg gidder som regel ikke følge serier så lenge, men denne utviklet seg hele tiden og ble aldri kjedelig. Samme med Orange is the new black. Anonymous poster hash: 4a372...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå