eelis Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Hva har dere på pinnene? Jeg holder på med min første genser og tror den blir ordentlig fin!
Ziva Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Har fire prosjekter på gang. Mariuskjole til snuppa. Jaktsokker til en venn. Teppe til Amanda-projektet. Dukketøy. Må ta meg selv i nakken og få avsluttet prosjektene.
Dr. Fyll Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Mariuskofte med rundfelling til meg selv. Etter den er ferdig skal jeg strikke enda en kofte til meg selv. Ungene får så mye pene strikkeklær fra fjern og nær, så dem strikker jeg ikke til lenger.
Dr. Fyll Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 På pinnene har jeg sushi! De eneste pinnene jeg har dreisen på er strikkepinner. Å spise sushi med pinner blir mer søl enn kos for min del, så her spises det med fingrene
Himmel og hav Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol.
sug lut Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff?
bIomstre Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 På pinnene har jeg sushi! De eneste pinnene jeg har dreisen på er strikkepinner. Å spise sushi med pinner blir mer søl enn kos for min del, så her spises det med fingrene Sushi på strikkepinne(spyd)?
sug lut Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 På pinnene har jeg sushi! De eneste pinnene jeg har dreisen på er strikkepinner. Å spise sushi med pinner blir mer søl enn kos for min del, så her spises det med fingrene Sushi på strikkepinne(spyd)? Heklenål måtte jo være enda bedre, egentlig.
bIomstre Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 På pinnene har jeg sushi! De eneste pinnene jeg har dreisen på er strikkepinner. Å spise sushi med pinner blir mer søl enn kos for min del, så her spises det med fingrene Sushi på strikkepinne(spyd)? Heklenål måtte jo være enda bedre, egentlig.Noe sånt da?: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=s24&d_id=45〈=no
Himmel og hav Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff? Jepp! Hæler, sånn jeg strikker dem, er kjempeenkelt. Si fra om du vil ha et lynkurs
Anne-B. Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Arne og Carlosgenser til meg selv, jakke til en venninne, pledd i alpakka, mangler bare kanting feste av tråder, diverse småprosjekter. Kall meg bare ufodronningen.
Ziva Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff? Vi tar en vin og strikke-kveld så skal jeg love deg at du strikker hæler som en gudinne etterpå.
amandine Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Noen av dere som liker gamle oppskrifter? Typ 50-60-talls?
Anne-B. Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Noen av dere som liker gamle oppskrifter? Typ 50-60-talls? Jeg gjør! Har bladd i gamle oppskriftbøker på nett. Fantastisk. Denne er fin, slik skal jeg ha med med tid og stunder: http://www.nb.no/nbsok/nb/b78d9b2b85f1509b4275adb5b56226b7?index=13#63 Den til høyre ja.
eelis Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 20. mars 2014 Ja her var det mange flinkiser! I tillegg til genser strikker jeg et digert pledd som katta har bestemt at han eier, et par babysokker til naboens mage og en ullsokk som jeg begynte på for halvannet år siden Er dere som jeg, og blir fort lei?
Puserjenta Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Holder på med en osloanorakk til fireåringer. Men det tar tid med meg for tiden, ikke så altfor inspirert:(
Iiiiik Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Strikker tunika til en 6-åring. Har gamle strikkehefter etter farmor. Har lyst på 50-tallsgenser til meg selv, til vinteren kanskje? Og vil være med på hælstrikke- og vindrikkekveld!
sug lut Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff? Vi tar en vin og strikke-kveld så skal jeg love deg at du strikker hæler som en gudinne etterpå. ...i alle fall kommer jeg til å synes det til jeg blir edru igjen
Anne-B. Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff? Vi tar en vin og strikke-kveld så skal jeg love deg at du strikker hæler som en gudinne etterpå. ...i alle fall kommer jeg til å synes det til jeg blir edru igjen Jeg har prøvd drikk og strikk. Kan ikke anbefale det.
eelis Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #22 Skrevet 21. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol. Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff? Vi tar en vin og strikke-kveld så skal jeg love deg at du strikker hæler som en gudinne etterpå. ...i alle fall kommer jeg til å synes det til jeg blir edru igjen Jeg har prøvd drikk og strikk. Kan ikke anbefale det. Da har du ikke gjort det rett
Anne-B. Skrevet 21. mars 2014 #23 Skrevet 21. mars 2014 Akkurat nå strikker jeg en lett jakke i alpakka til meg selv, men siden det er så stort å drasse på, så strikker jeg også sokker, for det er et mer hendig strikketøy å ha med seg på toget ol.Jeg skulle ønske jeg orket å lære meg å strikke sokkehæler uten å måtte bruke oppskrift, men da måtte jeg strikket så mange og så ofte... Er du sånn oppskriftsløs proff?Vi tar en vin og strikke-kveld så skal jeg love deg at du strikker hæler som en gudinne etterpå....i alle fall kommer jeg til å synes det til jeg blir edru igjen Jeg har prøvd drikk og strikk. Kan ikke anbefale det. Da har du ikke gjort det rett HØH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå