Gå til innhold

Min første syklus etter MA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen var så rar, ikke som den alltid er ellers. Blødde mye mindre, kortere, så stoppet det, så blødde jeg litt igjen, pleier å ha kraftige blødninger i ett i 7 dager! Nå ventet jeg eggløsning til helga, men våknet idag med el slim og har hatt el smerter hele dagen, dvs el kom 4 dager før forventet! Er det vanlig å få rar syklus etter MA? Vil den gå seg til videre? Har alltid hatt stabile 28 dagers sykluser.

Anonymous poster hash: e0c60...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen var så rar, ikke som den alltid er ellers. Blødde mye mindre, kortere, så stoppet det, så blødde jeg litt igjen, pleier å ha kraftige blødninger i ett i 7 dager! Nå ventet jeg eggløsning til helga, men våknet idag med el slim og har hatt el smerter hele dagen, dvs el kom 4 dager før forventet! Er det vanlig å få rar syklus etter MA? Vil den gå seg til videre? Har alltid hatt stabile 28 dagers sykluser.

Anonymous poster hash: e0c60...708

Helt vanlig. Min første brukte 10 dager på å komme i gang og så styrtblødde jeg i to dager. EL kom ikke som forventet. Hadde den 5 dager før neste forventet mens. Jeg ble faktisk gravid og er nå i uke 12.

Masse lykke til.

Anonymous poster hash: 8038b...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...