Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Mensen var så rar, ikke som den alltid er ellers. Blødde mye mindre, kortere, så stoppet det, så blødde jeg litt igjen, pleier å ha kraftige blødninger i ett i 7 dager! Nå ventet jeg eggløsning til helga, men våknet idag med el slim og har hatt el smerter hele dagen, dvs el kom 4 dager før forventet! Er det vanlig å få rar syklus etter MA? Vil den gå seg til videre? Har alltid hatt stabile 28 dagers sykluser. Anonymous poster hash: e0c60...708
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Mensen var så rar, ikke som den alltid er ellers. Blødde mye mindre, kortere, så stoppet det, så blødde jeg litt igjen, pleier å ha kraftige blødninger i ett i 7 dager! Nå ventet jeg eggløsning til helga, men våknet idag med el slim og har hatt el smerter hele dagen, dvs el kom 4 dager før forventet! Er det vanlig å få rar syklus etter MA? Vil den gå seg til videre? Har alltid hatt stabile 28 dagers sykluser. Anonymous poster hash: e0c60...708 Helt vanlig. Min første brukte 10 dager på å komme i gang og så styrtblødde jeg i to dager. EL kom ikke som forventet. Hadde den 5 dager før neste forventet mens. Jeg ble faktisk gravid og er nå i uke 12. Masse lykke til. Anonymous poster hash: 8038b...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå