Gå til innhold

Flere e-brukere som ikke har fått selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at den fortsatt kan komme eller skulle alle e-brukere fått den nå?

Anonymous poster hash: 11785...784
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke :(

Anonymous poster hash: 20d30...700

Skrevet

Hvis du er e-bruker, så kan du bare logge deg inn og sjekke. Min var der, selv om jeg ikke fikk sms før senere på dagen..

Anonymous poster hash: 34b2c...343

Skrevet

Logget meg inn nå, men den var ikke der. Er det slik at den fortsatt kan komme?

Anonymous poster hash: 11785...784
Skrevet

Til dere som ikke har fått den; dere har kanskje fått lønning fra NAV og ikke arbeidsgiver?

Anonymous poster hash: f2807...ce8
Skrevet

Stemmer, jeg får penger fra NAV. Er det derfor jeg ikke har fått den, selv om jeg er e-bruker??

Anonymous poster hash: 20d30...700

Skrevet

Hva er e-bruker`?

Anonymous poster hash: 742f8...94b
Skrevet

Jeg trodde at jeg hadde reg meg som ebruker i fjor, men tydeligvis ikke :P Så da er det bare å vente til 1 apeil O:-)

Anonymous poster hash: 7176e...efe

Anonymous poster hash: 7176e...efe
Skrevet

Hva har det å si om man får penger fra nav eller ikke?

Anonymous poster hash: f9446...14c
Skrevet

Jeg fikk den på nett i fjor. Men, har ikke fått den i år. Skulle jeg har gjort noe innen en frist eller noe,eller skulle det ha gått av seg selv? Skulle jeg ha fått en SMS?

Anonymous poster hash: ff7ca...b31
Skrevet

Tror jeg er e-bruker, fikk i hvertfall selvangivelsen på nett i fjor. I dag da jeg logget på var det null 2013 selvangivelse. Fikk dagpenger første 1,5 mnd i 2013. Kanskje det er grunnen?

Skrevet

Får lønna fra arbeidsgiver, ikke NAV. Registrert som e-bruker, men ingen selvangivelse. Samboer mente det hadde noe med at jeg av en eller annen grunn ikke har blitt registrert som e-bruker i folkeregisteret?!

Skrevet

Man måtte registrere seg som e-bruker innen 1.mars, selv om man gjorde det ifjor også...

Skrevet

Jeg fikk den på nett i fjor. Men, har ikke fått den i år. Skulle jeg har gjort noe innen en frist eller noe,eller skulle det ha gått av seg selv? Skulle jeg ha fått en SMS?

Anonymous poster hash: ff7ca...b31

Du må samtykke til å få elektronisk kommunikasjon fra Skatteetaten. Du måtte gjort det før 1. Mars tror jeg for å få skatteoppgjlret i dag.

Anonymous poster hash: a4678...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...