LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 (endret) - Etter at jeg så disse bildene. Med ett følte jeg meg ikke så verst likevel. http://www.strongmindbraveheart.com/10-famous-bodies-without-photoshop/ Endret 19. mars 2014 av LillaGorilla♥♥
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Ja noen av de så rett og slett.... vanlige ut
frk Nilsen Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har mindre skrukeræv enn mange av dem Juhu! (og veier sikkert 30 kg mer)
Musemorbr / Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg føler meg nesten retusjert her. Joda, jeg mangler tre-fire cm på å få igjen knappen på mediumbuksene, men jeg har ikke et snev av appelsinhud og ser jo faktisk bedre ut en uke etter fødsel enn flere av de damene der. Desuten ser jeg for øyeblikket ut som om jeg har silikonbryster. Selvtillitsboost!!!
sug lut Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei. Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis.
eelis Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei. Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis. Slutt nå!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2014 Hvor gammel er egentlig Siv Jensen? Ah, googlet, ser hun er like gammel som min svigerinne. Og sistnevnte ser jo minst 10 år yngre ut enn henne, min svigerinne er smashing. Må være slitsomt å være politiker, that's all I will say...
sug lut Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Hvor gammel er egentlig Siv Jensen? Ah, googlet, ser hun er like gammel som min svigerinne. Og sistnevnte ser jo minst 10 år yngre ut enn henne, min svigerinne er smashing. Må være slitsomt å være politiker, that's all I will say... Hun er yngre enn meg.
sug lut Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei. Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis. Slutt nå! Retusjert retusjert retusjert !!!!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Jeg pleier ikke å kaste stein i glasshus, men det bildet av Ke$ha? Makan til lite flatterende bikini... Setter meg i hjørnet av glasshuset med paraplyen slått opp i vente på det store braket
eelis Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei. Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis. Slutt nå! Retusjert retusjert retusjert !!!! Ææææææhhhhhj
frk Nilsen Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Hvor gammel er egentlig Siv Jensen? Ah, googlet, ser hun er like gammel som min svigerinne. Og sistnevnte ser jo minst 10 år yngre ut enn henne, min svigerinne er smashing. Må være slitsomt å være politiker, that's all I will say... Sol, 40 sigg om dagen og være sinna 24 timer i døgnet er en god hjelp på å se gammel ut, hjelper lite med dårlig nikotingul bleking av håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå