Gå til innhold

Bikinisesongen er reddet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja noen av de så rett og slett.... vanlige ut :o

Skrevet

Jeg har mindre skrukeræv enn mange av dem :P Juhu! (og veier sikkert 30 kg mer)

Skrevet

Jeg føler meg nesten retusjert her. Joda, jeg mangler tre-fire cm på å få igjen knappen på mediumbuksene, men jeg har ikke et snev av appelsinhud og ser jo faktisk bedre ut en uke etter fødsel enn flere av de damene der. Desuten ser jeg for øyeblikket ut som om jeg har silikonbryster. ;) Selvtillitsboost!!!

Skrevet

Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei.

Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis.

Skrevet

Sorry to burst your bubbles, men det der er nok like retusjert som alt annet, bare motsatt vei.

Men jeg pleier å se på bilde av Siv Jensen når jeg føler meg litt trynegammel, det gjør godt på så mange vis.

Slutt nå!

Skrevet

Hvor gammel er egentlig Siv Jensen? Ah, googlet, ser hun er like gammel som min svigerinne. Og sistnevnte ser jo minst 10 år yngre ut enn henne, min svigerinne er smashing.

Må være slitsomt å være politiker, that's all I will say...

Skrevet

Hvor gammel er egentlig Siv Jensen? Ah, googlet, ser hun er like gammel som min svigerinne. Og sistnevnte ser jo minst 10 år yngre ut enn henne, min svigerinne er smashing.

Hun er yngre enn meg.

Skrevet

Slutt nå!

Retusjert retusjert retusjert !!!!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg pleier ikke å kaste stein i glasshus, men det bildet av Ke$ha? Makan til lite flatterende bikini...

Setter meg i hjørnet av glasshuset med paraplyen slått opp i vente på det store braket :P

Skrevet

Slutt nå!

Retusjert retusjert retusjert !!!!

Ææææææhhhhhj

Skrevet

Sol, 40 sigg om dagen og være sinna 24 timer i døgnet er en god hjelp på å se gammel ut, hjelper lite med dårlig nikotingul bleking av håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...