Gå til innhold

Hvis baby 5 mnd er MYE sint og sur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det tyde på at det er noe galt? I så fall, hva?

Har egentlig vært sånn hele tiden, men syns det blir verre og verre :-(

Anonymous poster hash: 7b1a9...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at en så liten baby ikke er sur og sint - men det er trolig heller et uttrykk for at babyen ikke har det godt, at det er noe som plager ham eller henne.

Anonymous poster hash: faa27...4d9
Skrevet

Jeg ville prøvd å finne en forklaring på det ja, det skal ikke være sånn. Men vanskelig å vite hvor man skal begynne. Kan du fortelle litt mer hva som er problemet og når, så kanskje noen har gode råd? 

Jeg ville først hørt med helsesøster, men også gjene tatt en tur til kiropraktor, osteopat og ev. barnelege.

Anonymous poster hash: 2fb85...589
Skrevet

Jeg ville prøvd å finne en forklaring på det ja, det skal ikke være sånn. Men vanskelig å vite hvor man skal begynne. Kan du fortelle litt mer hva som er problemet og når, så kanskje noen har gode råd?  Jeg ville først hørt med helsesøster, men også gjene tatt en tur til kiropraktor, osteopat og ev. barnelege. Anonymous poster hash: 2fb85...589

Har tatt kontakt med helsesøster, men der får jeg bare "alt er normalt.." Kiropraktor har vi også vært hos, hadde noen låsninger men de ble rettet opp i. Vet at han sliter mye med luft i magen men kan det føre til at han er såpass "sint" hele tiden?

Anonymous poster hash: 7b1a9...8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...