Gå til innhold

Mme burde vært reseptbelagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde det vært opp til en lege å avgjøre om man skulle amme eller ikke. Amming er og blir det beste for barnet, og barnets behov skal gå foran mors behov for venninnekvelder, vin og fine pupper.

Har man en medisinsk grunn til å ikke amme, kan en lege vurdere det og eventuelt skrive resept på mme. Har man bare ikke lyst, gidder ikke eller ikke liker tanken på amming, så er ikke det noen god grunn.

Anonymous poster hash: 54663...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha! Ekstremt dårlig forsøk på å provosere.

Anonymous poster hash: 7fd1d...f1c

Skrevet

jadajadajadajada

Anonymous poster hash: 770d0...5db
Skrevet

Jada. Et forsøk på å provosere, og ikke et bra forsøk engang.

Du skulle ikke tatt deg en tur ut og lufte deg litt heller?

Skrevet

Så smart! Men legen bestemmer uansett ikke om man skal amme eller ei. Alternativet blir nok at mange gir morsmelkerstatning de har laget selv.

Skrevet

Så smart! Men legen bestemmer uansett ikke om man skal amme eller ei. Alternativet blir nok at mange gir morsmelkerstatning de har laget selv.

Duh! Det burde selvsagt vært lovpålagt å amme, forstår du vel. Og straffbart å la være. Og har du ikke nok melk, så blir det opprettet sak mot deg der det blir vurdert om du selv har gjort noe som kan forårsake dårlig melkeproduksjon. Da blir du også straffet.

Anonymous poster hash: f37de...2ab

Skrevet

Håkeiii...

Ble jeg provosert av dette? Meh! Prøv igjen du, HI.

Anonymous poster hash: b32b6...ae2

Skrevet

Hehe. Amming er ekkelt.

Anonymous poster hash: b399e...87f

Skrevet

Håkeiii...

Ble jeg provosert av dette? Meh! Prøv igjen du, HI.

Anonymous poster hash: b32b6...ae2

Enig! Det er alltid så gøy når noen tror de skal klare å provosere skikkelig, men bare blir ledd ut :D

Skrevet

OMG & LOL , sånne fjonge forkortelser som ungdommen lika :P

Kjenner godt etter her om hvor mye jeg ble provosert - no not so Much ...

Anonymous poster hash: b653a...99b

Skrevet

Og du burde ha resept på sunt vett :)

Da hadde det vært opp til en lege å avgjøre om man skulle amme eller ikke. Amming er og blir det beste for barnet, og barnets behov skal gå foran mors behov for venninnekvelder, vin og fine pupper.

Har man en medisinsk grunn til å ikke amme, kan en lege vurdere det og eventuelt skrive resept på mme. Har man bare ikke lyst, gidder ikke eller ikke liker tanken på amming, så er ikke det noen god grunn.

Anonymous poster hash: 54663...757

Anonymous poster hash: 7b3ba...917

Skrevet

Barn burde vært reseptbelagt.

Det er faktisk en bedre ide.

Skrevet

Evnt kunne legen dyttet babyen inn igjen om de viste seg at du hadde lumske planer om mme .

Skrevet

Eller at det skulle vært tester for å bli foreldre! Like vansklig som det er å adoptere.

Skrevet

Om jeg ammer eller ei er helt opp til meg selv. Grunnen skal du og resten av verden bare drite i.

:) 

Skrevet

Hva med.. At pupper blir reseptbelagt! Så kan du få pupper hvis du skal amme.

Anonymous poster hash: 300ff...be8

Skrevet

Be synes egentlig at sex burde bli forbudt om man ikke er gift. Så slipper vi alle disse lausungene rundt omkring!

Anonymous poster hash: b399e...87f

Skrevet

Jeg ser for meg jeg sitter en kveld og ammer. Oppdager at her er det ikke mere melk igjen. Så får ikke babyen mere mat før jeg har fått time hos legen ;)

Haha

Anonymous poster hash: d7d6d...227

Skrevet

Hadde ikke gjort noe forskjell for min del. Fikk aldri noe melk og etter 1 uke med draging, forsøk på pumping, nesespray og you name it veide babyen 2200 gram og fikk mme av sykepleierne.

Jeg hadde nok fått mme på resept ellers ville babyen vært død.

Anonymous poster hash: 93a26...d24
Skrevet

Sex kunne vært reseptbelagt, eventuelt behovsprøvd.

Skrevet

Haha, da lager bare folk mme selv av kumelk.

Skrevet

Yepp....det var grunnen til at jeg ikke kunne amme.. ble stressa over at jeg ikke kunne drikke meg full hver helg :P hoho

Anonymous poster hash: 50b4d...5db

Skrevet

Kjempeide! Men legene må naturligvis ha lov til å reservere seg mot å skrive ut resepten hvis det strider i mot deres personlige syn på amming og mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...