Gå til innhold

Uff.. Var dette et angstanfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken før i dag. Hadde med meg babyen min. Plukket de varene jeg skulle ha, og gikk mot kassa. Plutselig føler jeg meg "rar" og på en måte litt utenfor meg selv. Kjennes ut som om jeg holder på å besvime. Tenker "herregud, tenk om jeg besvimer eller enda verre nå som har med meg babyen?!!" Kjenner adrenalinet begynner å strømme, får hjertebank og ekstraslag. Tenker "nå må jeg ta meg sammen, jeg er her helt alene med babyen, pass på henne og ikke våg å besvime!" Så begynner jeg smått og føle meg normal igjen. Innen vi er ute av butikken er jeg helt som vanlig. Setter meg i bilen, og tårene begynner plutselig å strømme når kroppen blir helt avslappet.

Er det dette som er angstanfall? Har det ganske stressende i hverdagen med baby på 5 mnd og storebror på 2 år, som jeg er mye alene med. Holder på med oppussing i tillegg, og føler at hele huset står på hodet og at jeg ikke får gjort halvparten av det jeg burde.:P

Anonymous poster hash: fb5f2...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angstannfall kan vel være forskjell fra person til person. Jeg begynner å hyperventilere, føler at noen klemmer på halsen min, hjertet banker og tårene strømmer. Og det gjør at jeg får enda mer problemer med å puste.

Anonymous poster hash: 760e8...a0d

Skrevet

Bare du kan vite om det er et angstanfall eller ei. Alle er ulike. 

Anonymous poster hash: e09a7...056
Skrevet

Det der var et angstanfall ja. Jeg har opplevd det som at verden går litt rundt, jeg føler meg veldig liten, og får mest lyst til å bare krype sammen og gjemme meg, ønsker helst av alt at jeg var hjemme og kunne stenge meg inne, borte og vekke fra alt og alle, når de anfallene skjer.

Anonymous poster hash: 6e884...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...