Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Når man er gravid? Anonymous poster hash: 3264a...d47
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Tror det hauses litt mye opp her inne. Har vært gravid tre ganger, og aldri hatt luftplager. Anonymous poster hash: d5b34...707
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Det blei skikkelig ille for meg i uke 29, rundt der omkring Anonymous poster hash: a3e7b...6e0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod? Anonymous poster hash: 3264a...d47
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Tror det hauses litt mye opp her inne. Har vært gravid tre ganger, og aldri hatt luftplager. Anonymous poster hash: d5b34...707 Hauses opp..Det er vel som med alle andre plager eller symptomer, noen får mye, noen får lite, noen ingenting. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod? Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"? Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod? Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"? Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Ja Anonymous poster hash: a3e7b...6e0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Tror det hauses litt mye opp her inne. Har vært gravid tre ganger, og aldri hatt luftplager. Anonymous poster hash: d5b34...707 Hauses opp..Det er vel som med alle andre plager eller symptomer, noen får mye, noen får lite, noen ingenting. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Ja, det er det jeg mener. Og her inne får man omtrent inntrykk av at det er normalt å gå rundt som en sperreballong fra unnfangelse til fødsel. Det har vel rett og slett med at det er de som er plaget som skriver om det, mens de som ikke er plaget ikke ser noen grunn til å starte tråder om det. Anonymous poster hash: d5b34...707
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod? Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hvorfor tror du at du får det? Anonymous poster hash: 124ea...233
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-) Anonymous poster hash: 3264a...d47
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Tror det hauses litt mye opp her inne. Har vært gravid tre ganger, og aldri hatt luftplager. Anonymous poster hash: d5b34...707 Hauses opp..Det er vel som med alle andre plager eller symptomer, noen får mye, noen får lite, noen ingenting. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Ja, det er det jeg mener. Og her inne får man omtrent inntrykk av at det er normalt å gå rundt som en sperreballong fra unnfangelse til fødsel. Det har vel rett og slett med at det er de som er plaget som skriver om det, mens de som ikke er plaget ikke ser noen grunn til å starte tråder om det. Anonymous poster hash: d5b34...707 Men det hauses vel ikke opp av den grunn? Langt fra alle gravide får bekkenløsning, ikke alle er kvalme, ikke alle reagerer på lukter og ikke alle får økt utflod. Vi er jo alle forskjellige og prater med hverandre om det vi måtte oppleve. Er jo fint at man her får bekrefta at man ikke er aleine i verden. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Tror det hauses litt mye opp her inne. Har vært gravid tre ganger, og aldri hatt luftplager. Anonymous poster hash: d5b34...707 Hauses opp..Det er vel som med alle andre plager eller symptomer, noen får mye, noen får lite, noen ingenting. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Ja, det er det jeg mener. Og her inne får man omtrent inntrykk av at det er normalt å gå rundt som en sperreballong fra unnfangelse til fødsel. Det har vel rett og slett med at det er de som er plaget som skriver om det, mens de som ikke er plaget ikke ser noen grunn til å starte tråder om det. Anonymous poster hash: d5b34...707 Men det hauses vel ikke opp av den grunn? Langt fra alle gravide får bekkenløsning, ikke alle er kvalme, ikke alle reagerer på lukter og ikke alle får økt utflod. Vi er jo alle forskjellige og prater med hverandre om det vi måtte oppleve. Er jo fint at man her får bekrefta at man ikke er aleine i verden. Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Beklager dersom uttrykket støtte deg, det jeg mente var at her inne kan man få inntrykk av at dette er vanligere enn det kanskje er. Anonymous poster hash: d5b34...707
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-) Anonymous poster hash: 3264a...d47 Jeg klagde ikke på gramatikken din,jeg forsto utmerket godt hva du skrev,bare ikke betydningen av den. For jeg har aldri hørt om luftsmerter engang ang graviditet,og jeg kjenner mange som har vært gravid! Anonymous poster hash: 124ea...233
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-) Anonymous poster hash: 3264a...d47 Jeg klagde ikke på gramatikken din,jeg forsto utmerket godt hva du skrev,bare ikke betydningen av den. For jeg har aldri hørt om luftsmerter engang ang graviditet,og jeg kjenner mange som har vært gravid! Anonymous poster hash: 124ea...233 Kanskje fordi det stadig er tabu da? Noe folk ikke snakker så høyt om til vanlig Anonymous poster hash: a3e7b...6e0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-)Anonymous poster hash: 3264a...d47 Jeg klagde ikke på gramatikken din,jeg forsto utmerket godt hva du skrev,bare ikke betydningen av den. For jeg har aldri hørt om luftsmerter engang ang graviditet,og jeg kjenner mange som har vært gravid!Anonymous poster hash: 124ea...233 Kanskje fordi det stadig er tabu da? Noe folk ikke snakker så høyt om til vanlig Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Hvis ikke det var grammatikken du klagde på, så må jo du utdype mer enn "hæ", så hadde jeg skjønt hva du refererte til :-) Anonymous poster hash: 3264a...d47
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-)Anonymous poster hash: 3264a...d47 Jeg klagde ikke på gramatikken din,jeg forsto utmerket godt hva du skrev,bare ikke betydningen av den. For jeg har aldri hørt om luftsmerter engang ang graviditet,og jeg kjenner mange som har vært gravid!Anonymous poster hash: 124ea...233 Kanskje fordi det stadig er tabu da? Noe folk ikke snakker så høyt om til vanlig Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Hvis ikke det var grammatikken du klagde på, så må jo du utdype mer enn "hæ", så hadde jeg skjønt hva du refererte til :-) Anonymous poster hash: 3264a...d47 Beklager! Anonymous poster hash: 124ea...233
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 hæh? Anonymous poster hash: 124ea...233 Hva var det du ikke forstod?Anonymous poster hash: 3264a...d47 Hva er "den hyggelig luften i magen når man er gravid"?Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt dette problemet. Er det et vanlig problem?? Anonymous poster hash: 124ea...233 Oki, tar den på nytt! Når begynner den hyggelige luften i magen OG KOMME da?? Når man er gravid!Som overnevnte her sier, så er luft i svangerskapet et symptom det virker som mange får i svangerskapet, så da var du heldig som slapp unna med den :-)Anonymous poster hash: 3264a...d47 Jeg klagde ikke på gramatikken din,jeg forsto utmerket godt hva du skrev,bare ikke betydningen av den. For jeg har aldri hørt om luftsmerter engang ang graviditet,og jeg kjenner mange som har vært gravid!Anonymous poster hash: 124ea...233 Kanskje fordi det stadig er tabu da? Noe folk ikke snakker så høyt om til vanlig Anonymous poster hash: a3e7b...6e0 Hvis ikke det var grammatikken du klagde på, så må jo du utdype mer enn "hæ", så hadde jeg skjønt hva du refererte til :-)Anonymous poster hash: 3264a...d47 Beklager! Anonymous poster hash: 124ea...233 No hard feelings ;-) Anonymous poster hash: 3264a...d47
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Jeg var heller ikke spessielt plaget av luft. Promper gjør jeg jo som de fleste andre, om jeg er gravid eller ikke. Ca 15 ganger i døgnet er vel normalen i følge den forskningen jeg har sett på området. At det skulle være noe større problem når man er gravid har jeg ikke hørt om. Anonymous poster hash: aa46c...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå