Gå til innhold

Jeg er ikke rasist, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt tidligere, så er det rappere du ikke liker. De alle fleste "african americans" oppfører seg akkurat like bra eller dårlig som alle andre mennesker og å generalisere en hel folkegruppe basert på noen idioter du har sett på TV blir bare for dumt. Sier mer om deg og omløpet i topplokket ditt for å s det slik. Barack og Michelle Obama er for eksempel fra samme type bakgrunn, men det var kanskje ikke de du tenkte på..?   Anonymous poster hash: 9bede...048

Som sagt (som du så fint skriver), så har ikke jeg som trådstarter kommentert noen steder før jeg svarer deg! Du må huske at andre hiver seg inn i diskusjonen her:-) jeg definerer ikke meg selv som rasist, ferdig finito :-)

Anonymous poster hash: cdac0...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt tidligere, så er det rappere du ikke liker. De alle fleste "african americans" oppfører seg akkurat like bra eller dårlig som alle andre mennesker og å generalisere en hel folkegruppe basert på noen idioter du har sett på TV blir bare for dumt. Sier mer om deg og omløpet i topplokket ditt for å s det slik. Barack og Michelle Obama er for eksempel fra samme type bakgrunn, men det var kanskje ikke de du tenkte på..?   Anonymous poster hash: 9bede...048

Som sagt (som du så fint skriver), så har ikke jeg som trådstarter kommentert noen steder før jeg svarer deg! Du må huske at andre hiver seg inn i diskusjonen her:-) jeg definerer ikke meg selv som rasist, ferdig finito :-)

Beklager at jeg var uklar: Jeg refererte til noe noen andre allerede hadde tatt opp. Ha en fin dag!

Anonymous poster hash: 9bede...048

Skrevet

Når jeg leser innlegg fra enkelte DIB-ere på dette forumet, som tror de er Guds gave til intelligensen, så føler jeg en slags avsky! De jeg henviser til er typen DIB-ere, med henda på tastaturet, vettet i bagasjen, og et slags nett tredd nedover hue, og en holdning hvor de tror de er suuuper engasjerte. Noen som skjønner hva jeg mener??? Også sies det nesten "men er det ikke litt sånn, a?" etter hver setning...

Anonymous poster hash: 15421...a4c
Skrevet

Som sagt (som du så fint skriver), så har ikke jeg som trådstarter kommentert noen steder før jeg svarer deg! Du må huske at andre hiver seg inn i diskusjonen her:-) jeg definerer ikke meg selv som rasist, ferdig finito :-)Anonymous poster hash: cdac0...ed9

Beklager at jeg var uklar: Jeg refererte til noe noen andre allerede hadde tatt opp. Ha en fin dag! Anonymous poster hash: 9bede...048
Takk, i like så :-)

Skrevet

Som sagt tidligere, så er det rappere du ikke liker. De alle fleste "african americans" oppfører seg akkurat like bra eller dårlig som alle andre mennesker og å generalisere en hel folkegruppe basert på noen idioter du har sett på TV blir bare for dumt. Sier mer om deg og omløpet i topplokket ditt for å s det slik.

Barack og Michelle Obama er for eksempel fra samme type bakgrunn, men det var kanskje ikke de du tenkte på..?

Barack Obama er da virkelig halvt hvit :) Ikke akkurat en hardbarka rapper heller.

Anonymous poster hash: 8e557...82c

Skrevet

Når jeg leser innlegg fra enkelte DIB-ere på dette forumet, som tror de er Guds gave til intelligensen, så føler jeg en slags avsky! De jeg henviser til er typen DIB-ere, med henda på tastaturet, vettet i bagasjen, og et slags nett tredd nedover hue, og en holdning hvor de tror de er suuuper engasjerte. Noen som skjønner hva jeg mener??? Også sies det nesten "men er det ikke litt sånn, a?" etter hver setning...   Anonymous poster hash: 15421...a4c

Huffda :-p

Skrevet

Tror du troller, jeg. Fordi

1) Du skriver negre, noe du helt garantert vet at er på linje med pakkis

2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist.

Anonymous poster hash: 559cd...bac

Er det ikke lov å si neger heller? Hvorfor? Det er forskjell på neger og nigger!

All denne PK'en gjør meg matt..

Anonymous poster hash: b09ab...502

Skrevet

Merkelig. Har også den holdningen til enkelte helt uavhengig av hudfargen på vedkommende. Mot damene som henger rundt dem også.

Skrevet

2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist. Anonymous poster hash: 559cd...bac

Er det ikke lov å si neger heller? Hvorfor? Det er forskjell på neger og nigger!

All denne PK'en gjør meg matt..Anonymous poster hash: b09ab...502

Det har ikke jeg heller fått med meg ikke var lov, men nigger er fyfy :-)

Skrevet

Som sagt tidligere, så er det rappere du ikke liker. De alle fleste "african americans" oppfører seg akkurat like bra eller dårlig som alle andre mennesker og å generalisere en hel folkegruppe basert på noen idioter du har sett på TV blir bare for dumt. Sier mer om deg og omløpet i topplokket ditt for å s det slik.

Barack og Michelle Obama er for eksempel fra samme type bakgrunn, men det var kanskje ikke de du tenkte på..?

Barack Obama er da virkelig halvt hvit :) Ikke akkurat en hardbarka rapper heller.

Anonymous poster hash: 8e557...82c

Ja, i likehet med veldig mange andre svarte amerikanere så har han blandingsbakgrunn. Det at han ikke er rapper er jo hele poenget - ikke alle med den bakgrunnen har buksene på knærne, nakketatoveringer og grill...

Skrevet

2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist. Anonymous poster hash: 559cd...bac

All denne PK'en gjør meg matt..Anonymous poster hash: b09ab...502

Det har ikke jeg heller fått med meg ikke var lov, men nigger er fyfy :-)

Nei, det er ikke "lov". Og det er en bragd å ha klart å unngå å få det med seg, det har vært en debatt siden  ca 2000. 

Skrevet

Tror du troller, jeg. Fordi1) Du skriver negre, noe du helt garantert vet at er på linje med pakkis2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist. Anonymous poster hash: 559cd...bac

Er det ikke lov å si neger heller? Hvorfor? Det er forskjell på neger og nigger!All denne PK'en gjør meg matt..Anonymous poster hash: b09ab...502
Det har ikke jeg heller fått med meg ikke var lov, men nigger er fyfy :-)Anonymous poster hash: cdac0...ed9

Nei, det er ikke "lov". Og det er en bragd å ha klart å unngå å få det med seg, det har vært en debatt siden  ca 2000.  Anonymous poster hash: 559cd...bac
Da får vi kalle dem "muer" da (som i ku), det var det jeg kalte de som liten ;-p

Men seriøst, da har vi lært noe i dag også, selv om ordet neger for meg har ikke noe negativ betydning!

Skrevet

Tror du troller, jeg. Fordi1) Du skriver negre, noe du helt garantert vet at er på linje med pakkis2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist. Anonymous poster hash: 559cd...bac

Er det ikke lov å si neger heller? Hvorfor? Det er forskjell på neger og nigger!All denne PK'en gjør meg matt..Anonymous poster hash: b09ab...502
Det har ikke jeg heller fått med meg ikke var lov, men nigger er fyfy :-)Anonymous poster hash: cdac0...ed9
 Nei, det er ikke "lov". Og det er en bragd å ha klart å unngå å få det med seg, det har vært en debatt siden  ca 2000.  Anonymous poster hash: 559cd...bac
Da får vi kalle dem "muer" da (som i ku), det var det jeg kalte de som liten ;-p

Men seriøst, da har vi lært noe i dag også, selv om ordet neger for meg har ikke noe negativ betydning!

Kanskje ikke for deg, men det har det for mange av dem som ordet omfatter. Og som Språkrådet konkluderte med i sin tid: Det er dårlig folkeskikk å kalle mennesker noe de ikke er komfortable med, selv om man personlig ikke har noen negative asosiasjoner ved ordet. Litt som når rappere kaller alle kvinner bitch og ho'. Mulig det for dem rett og slett betyr kvinne, men jeg hadde tatt det ille opp likevel. 

Skrevet

Da får vi kalle dem "muer" da (som i ku), det var det jeg kalte de som liten ;-pMen seriøst, da har vi lært noe i dag også, selv om ordet neger for meg har ikke noe negativ betydning!Anonymous poster hash: cdac0...ed9

Kanskje ikke for deg, men det har det for mange av dem som ordet omfatter. Og som Språkrådet konkluderte med i sin tid: Det er dårlig folkeskikk å kalle mennesker noe de ikke er komfortable med, selv om man personlig ikke har noen negative asosiasjoner ved ordet. Litt som når rappere kaller alle kvinner bitch og ho'. Mulig det for dem rett og slett betyr kvinne, men jeg hadde tatt det ille opp likevel.  Anonymous poster hash: 559cd...bac
Allright...har ikke mer og tilføye til deg!

Skrevet

Pussig. Leste en kronikk om utsagnet "jeg er ikke rasist, men" forfatter mente at det var DET de var. Kanskje bare innrømme det?

Anonymous poster hash: 54d73...815

Skrevet

2) Ingen er så dum at de ikke forstår forskjellen på det å mislike enkelte personer med mørk hudfarge og det å være rasist.

All denne PK'en gjør meg matt..

Anonymous poster hash: b09ab...502

Hvilket hull i bakkenkrøp du nettopp ut fra..?

Anonymous poster hash: 83f83...90e

Skrevet

Da får vi kalle dem "muer" da (som i ku), det var det jeg kalte de som liten ;-pMen seriøst, da har vi lært noe i dag også, selv om ordet neger for meg har ikke noe negativ betydning!Anonymous poster hash: cdac0...ed9
 Kanskje ikke for deg, men det har det for mange av dem som ordet omfatter. Og som Språkrådet konkluderte med i sin tid: Det er dårlig folkeskikk å kalle mennesker noe de ikke er komfortable med, selv om man personlig ikke har noen negative asosiasjoner ved ordet. Litt som når rappere kaller alle kvinner bitch og ho'. Mulig det for dem rett og slett betyr kvinne, men jeg hadde tatt det ille opp likevel.  Anonymous poster hash: 559cd...bac
Allright...har ikke mer og tilføye til deg!

Neivel? Fordi? 

Skrevet

Allright...har ikke mer og tilføye til deg!Anonymous poster hash: cdac0...ed9

Neivel? Fordi?  Anonymous poster hash: 559cd...bac
Av den helt enkle grunn at jeg ikke har mer og tilføye vel,haha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...