Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Oh yes, jeg er gravid i uke 31 og har en mengde plager føler jeg, men den verste og flaueste er at jeg har vanvittige mengder luft i magen. Og ja jeg har prøvd å kutte ut div. matvarer samt spise mer av andre for å se om det hjelper, men jeg synes jeg har like mye luft uansett. Og trangen til å prompe er så stor at jeg rett og slett bare er nødt til å gjøre det om det så er på butikken eller jobb. Jeg skammer meg liksom ikke heller fordi jeg MÅ jo bare, men jeg er jo ikke iskald så det er jo flaut. Er jeg heldig er den både lydløs og luktfri, men det tilhører jo sjeldenhetene.Det verste er kanskje på jobb. Jobber i bhg og ja, det har hendt at jeg har gitt et uskyldig barn skylda for MIN ugjerning...BLÆH!Jeg har vel egentlig ikke noe spørsmål, men er det flere som har hatt det sånn, eller har det sånn som kan muntre meg litt opp? Fortelle meg noen artige fiseflauser eller no? Jeg trenger å le litt av det her Anonymous poster hash: fa3bc...188
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Vet ikke om det muntrer deg opp akkurat, men jeg er skikkelig ille selv... er skikkelig redd for at dette skal fortsette i fødselen stakkars jordmor liksom.... men det gjorde ikke det forrige gang altså Men i forrige uke hadde jeg en helt grusom utblåsning i heisen hjemme, og jeg døde nesten da en nabo kom inn.. det var jo ikke noen som helst tvil om at det var meg. Anonymous poster hash: 6d69a...3c9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Men det er akkurat sånn her jeg trenger å høre!Halleluja for prompedamer!Vi hadde en diskusjon på jobb, om barn selvsagt som slepper mye luft om å be dem gå på do og gjøre "sånt". Sjøl er jeg ikke så prippen, og nå kjenner jeg at hvis jeg sku gått på do hver gang jeg må lufte blir det ekstremt mange doturer på meg i løpet av en dag. Anonymous poster hash: fa3bc...188
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har kommet med noen dundrer som faktisk har gjort meg målløs Når det lukter løk og egg, mens det brenner bak, da er det kos! Huff, så flaut. Vært slik gjennom hele svangerskapet, og hjelper ikke hva jeg spiser eller ikke spiser. Anonymous poster hash: f1830...e5f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Haha, flirte litt her nå, så for meg bilder i hodet av deg på butikken, og barnet i bhg,hihi :-) men er det noen som vet Når i svangerskapet man begynner med mye luft i magen? Kan man få det, FØR man vet at man er gravid? Anonymous poster hash: 38080...42b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 HÆHÆHÆ har ikke ledd så godt på lenge!! høhøhøhø xDIkke er jeg gravid eller noe slikt da, har bare av natur mye gass i magan, og har jeg hatt et skikkelig sug på noe en hel dag og har bare dytta i meg grønnsaker og tomater, frosne erter, ja you name it. Etterpå syns jeg voldsomt synd på samboeren når vi skal kose oss og se film, så kommer han krypende bort til meg og vil ha litt av teppet jeg har gjemt den giftige lufta under.. Kan lett si at han letter aldri på teppet med et smil, han er kjapt vekke da gitt og evakuert rommet.. Anonymous poster hash: 9d64c...368
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 HÆHÆHÆ har ikke ledd så godt på lenge!! høhøhøhø xDIkke er jeg gravid eller noe slikt da, har bare av natur mye gass i magan, og har jeg hatt et skikkelig sug på noe en hel dag og har bare dytta i meg grønnsaker og tomater, frosne erter, ja you name it. Etterpå syns jeg voldsomt synd på samboeren når vi skal kose oss og se film, så kommer han krypende bort til meg og vil ha litt av teppet jeg har gjemt den giftige lufta under.. Kan lett si at han letter aldri på teppet med et smil, han er kjapt vekke da gitt og evakuert rommet.. Anonymous poster hash: 9d64c...368 HAHAHAHA, FANTASTISK:-) Anonymous poster hash: 38080...42b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 HÆHÆHÆ har ikke ledd så godt på lenge!! høhøhøhø xD Ikke er jeg gravid eller noe slikt da, har bare av natur mye gass i magan, og har jeg hatt et skikkelig sug på noe en hel dag og har bare dytta i meg grønnsaker og tomater, frosne erter, ja you name it. Etterpå syns jeg voldsomt synd på samboeren når vi skal kose oss og se film, så kommer han krypende bort til meg og vil ha litt av teppet jeg har gjemt den giftige lufta under.. Kan lett si at han letter aldri på teppet med et smil, han er kjapt vekke da gitt og evakuert rommet.. Anonymous poster hash: 9d64c...368 Ler høyt Anonymous poster hash: f1830...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå