Gå til innhold

Karma er virkelig en bitch! :@


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bah, vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg må få det ut en eller anna plass!

Det har seg slik at jeg var en skikkelig dårlig kjæreste med eksen, var utro, dreit i hva han sa og ville. Dette var når jeg var 17 år og en "liten drittunge"! Jeg forlot selvfølgelig han for en annen.

Er sammen med han jeg var utro med mot eksen og han oppfører seg akkurat sånn som jeg gjorde da jeg var 17 år, så jeg vet jo egentlig akkurat hva han gjør. Det har pågått i flere år og jeg har tilgitt MYE!

Hver gang jeg tror det går bra med oss så blir han busta, ofte er det at han skriver med noen jeg ikke godtar at han er venn med.

Han skjønner heller ikke hvorfor jeg enkelte dager er så sur og gretten på han..

Klart skal han få lov å ha venninner, men hvorfor skjule visse venninner??

Og enda så elsker jeg han så mye at jeg ikke klarer å gå fra han?!

Nå har han gjort det slutt og sier at jeg kan bo her til jeg finner boplass. "Jeg blir så sliten av å være med deg" fikk jeg til svar når jeg spurte grunnen til at han gjør det slutt.

Han vil ikke forandre seg, vil ikke på parterapi og langt i fra kutte ut jenta han har fått forbud å ha kontakt med!

Så da er det vel bare å leite etter leilighet, selv om jeg ikke vil det i det hele tatt. Vil ikke at ungan skal pendle, ha flere hjem osv.

Jaja, sånn er livet! Sku ønske ting var annerledes. .

 

Anonymous poster hash: 69d6f...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på karma, men jeg tror på at folk kan forandre seg. Det er godt at du ikke oppfører deg som du gjorde da du var 17. Utrolig trist å høre at du har vært uheldig med kjærligheten nå, vanvittig vondt å oppleve utroskap og å skilles fra en man elsker. På en måte er det bra han gjør det slutt, når han ikke er villig til å forandre seg ville det uansett ikke vært et forhold det er godt å leve i. Sender over masse klemmer og håper at du får det bedre med tiden.



Anonymous poster hash: 635dd...852
Skrevet

 

Jeg tror ikke på karma, men jeg tror på at folk kan forandre seg. Det er godt at du ikke oppfører deg som du gjorde da du var 17. Utrolig trist å høre at du har vært uheldig med kjærligheten nå, vanvittig vondt å oppleve utroskap og å skilles fra en man elsker. På en måte er det bra han gjør det slutt, når han ikke er villig til å forandre seg ville det uansett ikke vært et forhold det er godt å leve i. Sender over masse klemmer og håper at du får det bedre med tiden.

 

Anonymous poster hash: 635dd...852

Tror egentlig heller ikke på karma, men akkurat nå føles det som straff.

Ja, egentlig er bra at det er han som gjorde det slutt. For det beviser også hva han vil og hva som er viktigst for han.

Jeg har kjempet lenge, men alene klarer man ikke å redde et forhold, dessverre.

 

Anonymous poster hash: 69d6f...42e

Skrevet

Synd at det skjedde med deg, særlig når du bare var 17 år og fjortis i hodet da du holdt på slik. Jeg skulle ønske at hun som prøvde å gå over lik for å stjele min mann da jeg gikk høygravid fant seg en som var utro mot henne slik at hun virkelig opplevde hvordan slik er, enkelte fortjener det bare. Min mening er at du fortjener det ikke. Gå videre med hevet hode og bygg opp ditt eget liv uten denne taperen.



Anonymous poster hash: 4572a...608
Skrevet

 

Synd at det skjedde med deg, særlig når du bare var 17 år og fjortis i hodet da du holdt på slik. Jeg skulle ønske at hun som prøvde å gå over lik for å stjele min mann da jeg gikk høygravid fant seg en som var utro mot henne slik at hun virkelig opplevde hvordan slik er, enkelte fortjener det bare. Min mening er at du fortjener det ikke. Gå videre med hevet hode og bygg opp ditt eget liv uten denne taperen.

 

Anonymous poster hash: 4572a...608

Ja, det fortjener ho så absolutt, og nå syns jeg faktisk bf også fortjener å finne en dame som holder på slik som han har holdt på mens vi har vært i lag!

 

 

Anonymous poster hash: 69d6f...42e

Skrevet

Det opplevde dama til eksen min også, hun var så dum hun gikk etter en gift mann, og nå når hun bor sammen med ham har han vært utro mot henne flere ganger. Det siste der er at han nå skal flytte til elskerinnen, og hun blir sittende igjen med to barn fra tiden de har vært sammen.

 

Det er synd på barna som blir de som må reise frem og tilbake.



Anonymous poster hash: 1541d...b88
Skrevet

 

Det opplevde dama til eksen min også, hun var så dum hun gikk etter en gift mann, og nå når hun bor sammen med ham har han vært utro mot henne flere ganger. Det siste der er at han nå skal flytte til elskerinnen, og hun blir sittende igjen med to barn fra tiden de har vært sammen.

 

Det er synd på barna som blir de som må reise frem og tilbake.

 

Anonymous poster hash: 1541d...b88

Huff, blir så kvalm av utroskap (ja av meg selv også!). At man ikke tenker seg om to ganger før man gjør noe så dumt! :/

Og ja, det er barna det går mest utover..

Det er vel derfor jeg har holdt ut så lenge, vil bare ikke at barna skal pendle. Hadde sikkert holdt ut enda lenger hadde ikke han gjort det slutt. Dumme, naive meg!

 

Anonymous poster hash: 69d6f...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...