Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har gått tom for ideer, gi meg din beste! Anonymous poster hash: 44f54...95b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Tacosalat er snadder Du bruker det du vanligvis bruker av grønnsaker, steker kjøttdeigen i hjemmelaget tacokrydder og bruker seterrømme og tacosaus som topping. Minus lefser selvsagt. Knallgodt! Anonymous poster hash: 4979c...0f5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Tacosalat er snadder Du bruker det du vanligvis bruker av grønnsaker, steker kjøttdeigen i hjemmelaget tacokrydder og bruker seterrømme og tacosaus som topping. Minus lefser selvsagt. Knallgodt! Anonymous poster hash: 4979c...0f5 Takker! Har også prøvd meg på hjemmelaget krydder, men jeg får det ikke helt till tror jeg. Mannen min hater krydderblandingen. Har prøvd ulike oppskrifter på blogger, men får det ikke helt til :/ HI Anonymous poster hash: 44f54...95b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Salat med sprøstekt bacon, avocado og kokt egg. Herlig! Salat tomat paprika løk avokado bacon egg Blir en lun og god salat. Anonymous poster hash: 4979c...0f5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Biff eller nakkekotteletter med stekt sopp. Så har du fløte over soppen og lar det tykne litt før du spiser. Server ønsket grønsaker til. Anonymous poster hash: 4979c...0f5
shewolf Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Du tar kyllingfileter og fyller med philadelphia ost (gjerne med smak). Surr bacon rundt og krydre litt. Brun og sett i ovnen til de er gjennomstekt. Bruk smøret du brunet fileten i, tilsett 1 dl vann, 1 fond cup (kyllingfond), 1 ss soyasaus og ca 1,5 dl-2 dl creme fraishe. Dette blir sausen. Lag en god salat til. Voila. Kjempegodt!
Monica Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Fylt paprika. Jeg tar store paprikaer og deler i 2. Steker kyllingkjøttdeig med fersk champignon, chili og hvitløk, så matfløte og tomatpure. Tar dette i paprikaene med ost på toppen. Er så vanvittig godt. Lager og squash lasagne med det samme fyllet, da bare legger squash i skiver, i lag mellom fyllet. Varierer om jeg steker squashen i ovnen litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå