Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 ...tenkte dere noen gang at det var like greit at barnet døde, slik at dere kunne prøve igjen, og heller få et helt friskt barn? Anonymous poster hash: 98b5d...da2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Ja... I nyfødt- perioden feks, før én har rukket å bli ordentlig kjent med barnet.. Anonymous poster hash: 98b5d...da2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Nei!! Aldri i livet om jeg tenkte sånn....!! Barnet vårt har vært død 2 ganger, og vi kjempet alt vi kunne for at det skulle bli friskt. Babyen vår ble operert da det var 3mndr gammelt, og vi er heldige som har en frisk, skravlete og livsglad 5åring i hus i dag! Anonymous poster hash: 0203e...3a4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Nei!! Aldri i livet om jeg tenkte sånn....!! Barnet vårt har vært død 2 ganger, og vi kjempet alt vi kunne for at det skulle bli friskt. Babyen vår ble operert da det var 3mndr gammelt, og vi er heldige som har en frisk, skravlete og livsglad 5åring i hus i dag! Anonymous poster hash: 0203e...3a4 Det er flott å høre! ❤️ Anonymous poster hash: 98b5d...da2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Barnet mitt var alvorlig syk når han ble født. Ble gjenopplivet etter 30 min hlr på fødestuen. Han hadde derimot så store skader at han ikke overlevde. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg fikk beholde han og at han ikke ble skadet under fødselen, men var frisk og fin. Det er noe jeg skulle ønske av hele mitt hjerte og jeg skulle gjerne gitt mitt liv i stedet for hans. At det var meg det gikk utover. Det får jeg dessverre ikke gjort noe med. Men jeg innser også at det ikke hadde vært noe liv for han slik som det ble, dersom han skulle overlevd. Han hadde alt for store hjerneskader. Anonymous poster hash: b5ff8...904
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Barnet mitt var alvorlig syk når han ble født. Ble gjenopplivet etter 30 min hlr på fødestuen. Han hadde derimot så store skader at han ikke overlevde. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg fikk beholde han og at han ikke ble skadet under fødselen, men var frisk og fin. Det er noe jeg skulle ønske av hele mitt hjerte og jeg skulle gjerne gitt mitt liv i stedet for hans. At det var meg det gikk utover. Det får jeg dessverre ikke gjort noe med. Men jeg innser også at det ikke hadde vært noe liv for han slik som det ble, dersom han skulle overlevd. Han hadde alt for store hjerneskader. Anonymous poster hash: b5ff8...904 Ville du ønsket at du beholdt ham, med store hjerneskader, eller var det "greit" at han døde...? Anonymous poster hash: 98b5d...da2
Himmel og hav Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Tvert i mot. Den eneste tanken som aldri slapp taket var "Bare han ikke dør!"
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Vi fikk et alvorlig sykt barn som døde og jeg kan love at vi aldri syns det var bra, nei. For et spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 ...tenkte dere noen gang at det var like greit at barnet døde, slik at dere kunne prøve igjen, og heller få et helt friskt barn? Anonymous poster hash: 98b5d...da2 Si meg, er du helt hjernedød selv eller? faen,sånne folk som deg må bli luka ut! Anonymous poster hash: dbf58...09e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Skjønner ikke at dere som mister barn kommer dere videre i livet jeg Må jo være helt ubeskrivelig jævelig Anonymous poster hash: 2c372...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå