Gå til innhold

Plutselig begynt å kaste opp igjen, uke 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er førstegangsgravid i uke 28. Hadde en tøff start på graviditeten da jeg kastet opp konstant fra uke 7-14. Var hele tiden på grensen for innleggelse på sykehuset, og ble tett fulgt opp av legen min disse ukene. Gikk ned flere kilo. Så ga endelig kvalmen seg og jeg sluttet å kaste opp så lenge jeg var flink til å spise ofte og veldig regelmessig. Dette varte til ca uke 20. Etter det har det sluppet helt taket og jeg har ikke vært kvalm eller kastet opp på ukesvis. Nå har jeg begynt å kaste opp igjen. Er det noen som har opplevd det samme og som har noen tips? 

Anonymous poster hash: c29a4...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er førstegangsgravid i uke 28. Hadde en tøff start på graviditeten da jeg kastet opp konstant fra uke 7-14. Var hele tiden på grensen for innleggelse på sykehuset, og ble tett fulgt opp av legen min disse ukene. Gikk ned flere kilo. Så ga endelig kvalmen seg og jeg sluttet å kaste opp så lenge jeg var flink til å spise ofte og veldig regelmessig. Dette varte til ca uke 20. Etter det har det sluppet helt taket og jeg har ikke vært kvalm eller kastet opp på ukesvis. Nå har jeg begynt å kaste opp igjen. Er det noen som har opplevd det samme og som har noen tips? 

Kaster ikke opp heldigvis, men er mye kvalm... uke 36, nå er jo babyen stor og klemmer litt på nerver og sånn. Vært sånn i 3 trimester. Spis regelmessig! 

Anonymous poster hash: 900a9...40b

Skrevet

skjedde med meg men var visst omgangssyken.

Er du plaget med hard avføring?

Anonymous poster hash: a0bb0...2b6

Skrevet

Ingen problemer med avføring, alt er som normalt. Jobber i barnehage så kan jo være omgangssyken som er på tur men føler meg i fin form sånn ellers egentlig. 

Skrevet

Hadde samme. Hypermesis fra uke 6-20 så ingenting før det bikket igjen i uke 28. Leste i en bok av gro nylander at man begynner å produsere nye hormoner igjen i uke 28 så kunne skje om man var veldig påvirket fra før. Gikk over i uke 32 for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...