Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Bør man "oppføre" seg som gravid i det man starter prøvingen, eller venter man til positiv test? Mener da i forhold til alkohol, medisiner, mat mm. Anonymous poster hash: c7b86...229
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 (endret) De fleste jeg kjenner har vel levd omtrent som normalt fra mens til EL, men droppet fyllakuler fra EL til test. Og selvsagt spist sunt og tatt folat og slik. Neimat kan man kutte når testen er positiv. For mange kan det ta lang tid, gjerne år før det klaffer, og man blir ikke bedre rustet til å bli gravid av å leve som gravid i årevis. Endret 19. mars 2014 av PrinsesseHengepupp
Gjest Tittentott Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Enig med PrinsesseHengepupp over her, + kutt røyk og snus dersom du driver på med det. Røyk kan vel redusere fruktbarhet også så lurt at begge partene slutter å røyke før man prøver å bli gravid :-)
Optatium Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har gjerne fokusert litt på kostholdet i forkant, men nå har jeg hatt prøverørsforsøk og det stiller seg kanskje litt annerledes
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Jeg lever akkurat som før, helt til den dagen en test viser positiv (forhåpentligvis)! Er bare vår 2 pp, så blir vi ikke gravide ila noen mnd, så vil jeg revudere livsstilen for og se om det hjelper! Anonymous poster hash: fd198...5b6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Jeg droppet alt av alkohol fra den dagen vi startet å prøve, men så har jeg også litt uregelmessige eggløsninger og kunne egentlig aldri helt vite når jeg kunne ha blitt gravid. Anonymous poster hash: 3e156...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå