Graciegirl Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Sitter på hjemmekontor om dagen og har begrenset med midler til innkjøp av utstyr. Etter et par mnd. ved kjøkkenbordet kjenner jeg at det må skrivebord og kontorstol på plass. (I min tidligere jobb i staten hadde jeg en drøm av en kontorstol - savner den!). Er det noen som har god erfaring med skrivebord (helst ikke så stort/prangende) og stol som ikke koster alt for mye. Særlig stolen er jo viktig. Tusen takk for hjelpen!
Superdolly Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Kanskje du kunne finne et rimelig og greit skrivebord på Finn, og så heller legge ekstra penger i stolen? Ellers har jeg ikke erfaring med skrivebord til voksne, men ungene har fra Ikea og de er helt greie.
Graciegirl Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2014 Tusen takk for tipset! Det er nok stolen som er viktigst, ja Andre som har tips om gode stoler og bord/skrivebord til hjemmekontor - som ikke koster alt for mye. Maks 2000,- for stol og så lite som mulig for bord
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Vi fant skrivebord på ikea til 595,- men det er ikke så stort da. Det ble kjøpt til 4 åringen Anonymous poster hash: 3170d...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå