Gå til innhold

Kan noen gi meg styrke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåring.. Sutrer hele dagen :( Feil sokker, feil pålegg, brødskiven skulle ikke deles, vil ikke ha den koppen, vil ikke skifte bleie, vil ikke ha de skoene, vil ikke egentlig noenting. Surv og grin for ALT. MEN bare til mamma. Alle andre oppfatter h*n som en engel.

Gi meg styrke!! Hva gjør jeg feil og når blir det bedre? Måtte bare blåse ut. Forventer ikke noen oppskrift på dette, kanskje bare noen trøstende ord :( Så lei av at dagen er preget av surv fra morgen til kveld. Gleder meg til h*n skal legge seg, og det er jo ikke sånn det skal være :(

Anonymous poster hash: 4145e...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det her i huset om dagen også:) men det går over:) 

jeg trøster meg alltid med at så lenge barnet viser den siden til sine nærmeste så har man gjort en god jobb! da er barnet trygt og tør å proestere... det er en sunn løsrivningsprosess! 

det er de gode smilene som dukker opp som gjør at jeg overlever denne sutringen! ett smil og alt er glemt:)

Anonymous poster hash: 06672...7bf
Skrevet

2års alderen er en tung alder, er da de gjerne vil gjøre alt selv, og bestemme, men er jo så små fortsatt..

Hjelper det å la barnet bestemme litt selv? Velge mellom den og den genseren, den og det pålegget osv? Kan dele skiven med deg for eksempel.. Det tar kanskje lengre tid, men det er jo verdt det, så lenge man slipper raserianfall og sutring.

Anonymous poster hash: 447ca...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...