Gå til innhold

Skatteoppgjør, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får dere vite om dere får igjen på skatten eller ei? Jeg logget meg inn på Altinn, men det stod ikke noe der.

Anonymous poster hash: a36b9...a32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får dere vite om dere får igjen på skatten eller ei? Jeg logget meg inn på Altinn, men det stod ikke noe der.

Er du registrert som e-bruker?

Anonymous poster hash: 88819...c35

Skrevet

Det kommer i innboksen på altinn når det er ferdig.

Jeg får ingenting nå siden jeg er gift med en mann som er selvstendig næringsdrivende, så det er ikke alle som får nå altså...

Anonymous poster hash: aac22...fc1
Skrevet

Er du registrert som e-bruker?

Anonymous poster hash: 88819...c35

Jeg registrerte meg for noen uker siden, så det er ikke sikkert at det er gått igjennom enda. Får man vite det senere dersom man ikke er e-bruker? Vet du ev. når?

Skrevet

Det kommer i innboksen på altinn når det er ferdig.

Jeg får ingenting nå siden jeg er gift med en mann som er selvstendig næringsdrivende, så det er ikke alle som får nå altså...

Anonymous poster hash: aac22...fc1

Jeg er klar over det, men mannen min er ikke selvstendig næringsdrivende, så jeg pleier å få det likt med alle andre :)

HI

Skrevet

hvis du registrerte deg som e-bruker før 1. mars så skal du se skatteoppgjøret ditt idag.

Skrevet

Takker for svar. Nei, jeg registrerte meg nok like etter 1. mars, så da må jeg vente da. Jaja, får leve i spenning litt til ;) Før visste jeg alltid omtrent hva jeg kunne forvente, men nå har det vært så mange endringer i økonomien at jeg ærlig talt ikke har peiling. Jeg er sikker på at det må være i pluss, men aner ikke hvor mye i pluss.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...