Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Hvor får dere vite om dere får igjen på skatten eller ei? Jeg logget meg inn på Altinn, men det stod ikke noe der. Anonymous poster hash: a36b9...a32
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Hvor får dere vite om dere får igjen på skatten eller ei? Jeg logget meg inn på Altinn, men det stod ikke noe der. Anonymous poster hash: a36b9...a32 Er du registrert som e-bruker? Anonymous poster hash: 88819...c35
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Det kommer i innboksen på altinn når det er ferdig. Jeg får ingenting nå siden jeg er gift med en mann som er selvstendig næringsdrivende, så det er ikke alle som får nå altså... Anonymous poster hash: aac22...fc1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Hvor får dere vite om dere får igjen på skatten eller ei? Jeg logget meg inn på Altinn, men det stod ikke noe der. Anonymous poster hash: a36b9...a32 Er du registrert som e-bruker? Anonymous poster hash: 88819...c35 Jeg registrerte meg for noen uker siden, så det er ikke sikkert at det er gått igjennom enda. Får man vite det senere dersom man ikke er e-bruker? Vet du ev. når? Anonymous poster hash: a36b9...a32
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Det kommer i innboksen på altinn når det er ferdig. Jeg får ingenting nå siden jeg er gift med en mann som er selvstendig næringsdrivende, så det er ikke alle som får nå altså... Anonymous poster hash: aac22...fc1 Jeg er klar over det, men mannen min er ikke selvstendig næringsdrivende, så jeg pleier å få det likt med alle andre HI Anonymous poster hash: a36b9...a32
.Lillemy. Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 hvis du registrerte deg som e-bruker før 1. mars så skal du se skatteoppgjøret ditt idag.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Takker for svar. Nei, jeg registrerte meg nok like etter 1. mars, så da må jeg vente da. Jaja, får leve i spenning litt til Før visste jeg alltid omtrent hva jeg kunne forvente, men nå har det vært så mange endringer i økonomien at jeg ærlig talt ikke har peiling. Jeg er sikker på at det må være i pluss, men aner ikke hvor mye i pluss. HI Anonymous poster hash: a36b9...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå