Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Går over og oppnår lavere konsentrasjon enn i plasma. Amming kan opprettholdes etter engangsbruk av standarddose ≤200 mg. Amming anbefales ikke ved gjentatt bruk eller høye doser.ra felleskatalogen: Anonymous poster hash: 8c70a...3c4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Går over og oppnår lavere konsentrasjon enn i plasma. Amming kan opprettholdes etter engangsbruk av standarddose ≤200 mg. Amming anbefales ikke ved gjentatt bruk eller høye doser.ra felleskatalogen: Tusen takk! Anonymous poster hash: 8c70a...3c4 Anonymous poster hash: b4de5...8fd
smet Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Spør på relis så får du profesjonelt svar http://www.relis.no/Legemiddelsporsmal/Still_sporsmal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå