Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Herregud, jeg blir helt svett av hvor umoden den jenta faktisk er. Skremmende at unge jenter som er midt i pubertetskrisa faktisk kan få barn. Det er så mye drama rundt henne hele tiden. Hun lager oppstyr for alt og tar alt så utrolig tungt. Hun har skrevet mye om psykiske problemer og hun virker rett og slett veldig ustabil. Hun er sta og egenrådig og om noen prøver å gi henne råd i forhold til det hun legger ut er man enten haters (som er ett ord hun bruker mye, lager mange innlegg om disse såkalte hatersene sine), eldre og uvitende damer (som hun mener vi over 20 er) eller rett og slett bare sjalu. Hun er i "jeg driter i hva alle andre sier og gjør som jeg selv vil fordi jeg vet best om absolutt alt"-fasen og sipper og syter og klager. Kan ikke fatte at det skal gå bra å oppdra en trassig toåring når hun selv er midt i en trassfase. Anonymous poster hash: 2fbec...3a7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det lille jeg har sett på unge mødre synes jeg viser at hun er en god og oppegående mor. Men jeg synes allikevel ikke det er riktig å eksponere barnet sitt slik på nett. Jeg ville aldri gjort det! Og litt morsomt at hun omtaler de som er 25+ som eldre da det viser jo bare at hun er veldig ung. Og det er hun jo også. En 14-åring er i alle tilfeller for ung til å bli mor. Anonymous poster hash: aa6cc...8fe
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er en mamma på 36 år og må si at jeg er imponert av henne. Hun virker som en veldig flink og ansvarsfull mamma. Hun har i tillegg en bra inntekt,leilighet og kjøper snart bil. Skjønner at både unge og gamle kan bli sjalu på henne. Men jeg synes jenta er både voksen og moden. Anonymous poster hash: 6e9a8...855
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Enfoldig jente. Anonymous poster hash: 11ee3...dc3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Heia. I kveld har det vært utrolig mye oppstyr på instagram profilen min, etter at jeg la ut et bilde av at jeg hadde laget en egen bruker til Michelle på instagram. Jeg skal ærlig si at jeg aldri i mitt levende liv har fått så mye hat på en time. Jeg ser at spesielt eldre damer, da mener jeg 20 år og oppover er veldig i mot dette, mens mange 13-16 åringer synes det er helt ok at en 2åring har instagram. Anonymous poster hash: 11ee3...dc3
Fero Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Herregud, er vel snart et fossil jeg da, som nærmer meg 30..
MammantilNurket Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Heia. I kveld har det vært utrolig mye oppstyr på instagram profilen min, etter at jeg la ut et bilde av at jeg hadde laget en egen bruker til Michelle på instagram. Jeg skal ærlig si at jeg aldri i mitt levende liv har fått så mye hat på en time. Jeg ser at spesielt eldre damer, da mener jeg 20 år og oppover er veldig i mot dette, mens mange 13-16 åringer synes det er helt ok at en 2åring har instagram. Anonymous poster hash: 11ee3...dc3 Når 13- til 16-åringer synes det er greit er det jo ikke noe problem for de har jo sååå god dømmekraft ...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Heia. I kveld har det vært utrolig mye oppstyr på instagram profilen min, etter at jeg la ut et bilde av at jeg hadde laget en egen bruker til Michelle på instagram. Jeg skal ærlig si at jeg aldri i mitt levende liv har fått så mye hat på en time. Jeg ser at spesielt eldre damer, da mener jeg 20 år og oppover er veldig i mot dette, mens mange 13-16 åringer synes det er helt ok at en 2åring har instagram. Anonymous poster hash: 11ee3...dc3 Uff. Det fine er at slike ting ofte fanges opp av barnvernet. Er vel ikke uten grunn at flere av deltagerne både i Norge og i Danmark har vært i deres søkelys. Barn bør ikke ha barn. Og får de barn bør de etterstrebe gjøre det beste for barna. Anonymous poster hash: a218a...f1c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Jeg synes hun er flink jeg. Skjønner ikke hva folk pirker på? Vi er jo ikke jævla perfekte selv..... Anonymous poster hash: 6e9a8...855
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er en mamma på 36 år og må si at jeg er imponert av henne. Hun virker som en veldig flink og ansvarsfull mamma. Hun har i tillegg en bra inntekt,leilighet og kjøper snart bil. Skjønner at både unge og gamle kan bli sjalu på henne. Men jeg synes jenta er både voksen og moden. Anonymous poster hash: 6e9a8...855 Finnes det virkelig bare to muligheter her? Enten så synes man hun er voksen og moden eller så er man sjalu på henne? Utrolig lavmål av et "argument" i en diskusjon. Anonymous poster hash: 1aa76...031
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Heia. I kveld har det vært utrolig mye oppstyr på instagram profilen min, etter at jeg la ut et bilde av at jeg hadde laget en egen bruker til Michelle på instagram. Jeg skal ærlig si at jeg aldri i mitt levende liv har fått så mye hat på en time. Jeg ser at spesielt eldre damer, da mener jeg 20 år og oppover er veldig i mot dette, mens mange 13-16 åringer synes det er helt ok at en 2åring har instagram. Anonymous poster hash: 11ee3...dc3 Hahahahahaha! Eldre damer? Meg?😂😂 Anonymous poster hash: a13cb...657
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Hun er veldig ung, uavhengig av at hun fikk barnfryntelig tidlig - dere var nok ikke så annerledes selv på den alderen. Jeg synes hun er flink, myyye flinkere enn ei ung mor i barnehagen på 22 år som har en 4-åring. Hun er både umoden, har lite ansvar og skjuler ikke et sekund at det er et ork med barn. Tror barnevernet er inni bilder pga høyt konfliktnivå med barnefar Anonymous poster hash: a8b35...c67
Gjest Julia1984 Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Jeg så henne på unge mødre da datteren var baby. Synes hun virket veldig reflektert og fornuftig til den gang å være 14 år eller hva hun var.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Hvem er dette? Noen link eller noe? Anonymous poster hash: fa00d...77b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 Hadde hun ikke hatt internett tilgjenglig, hadde hun nok vært en veldig god mor gitt hennes unge alder. Dessverre så er hun så ung at hun enda ikke forstår konsekvens av egen handling,- (den delen av hjernen er ikke "ferdig" før oppi 20åra) og jeg tror hun er en av de som om 5-10 år kommer til og advare mot bruk av internett som "dagbok".. Og komme med kurs og bøker om "nettvett" osv..Så tjener hun enda litt mer på og ha VÆRT "Ung og dum"....... Hva er galt og "tømme seg" og sine tanker i ei bok, med ei god gammeldags penn??? Det gjorde vi før,- og når jeg leser gamle dagbøker (de vi gjemte under senga),- også de "offentlige skoledagebøkene" som vi hadde så er jeg sjeleglad for a vi ikke hadde internett den gang. Herregud,- enn om jeg hadde lagt ut halvparten på en blogg. Mulig jeg hadde vært innlagt for lenge siden.............. EI jente som er "ødelagt" av moderne kommunikasjon vil jeg si. Anonymous poster hash: fda86...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå