Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 10,5mnd våknet ca 1 time etter legging og gråt hysterisk og utrøstelig. Han lå på rygg med smokk i munnen og lå helt rolig med lukkede øyne Tok han opp og inntil meg og prøvde å trøste, men det virket som han fortsatt sov mens han gråt. Etter noe som virket som en evighet ble han rolig mens han småhikstet. Trodde han hadde sovnet, men plutselig begynte han igjen. Sånn var det i flere minutter, han "sovnet" for så å gråte hysterisk. Ble litt roligere da jeg ammet, men det varte ikke lenge. Han har ikke spist noe han ikke har gjort før, og virker heller ikke oppblåst i magen. tror det tok 30min fra start til slutt. Han sovnet igjen like brått som han våknet, og jeg aner ikke hva som egentlig skjedde.... Har noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert drømt.

Anonymous poster hash: 6aba1...508

Skrevet

eller nattskrekk.Det hadde sønnen min mye av.

Det som er kjennetegnet på det er at barnet blir verre visst du holder han eller stryker på han.

Anonymous poster hash: b973e...538
Skrevet (endret)

Natteskrekk. Datteren min har det til tider.

Hun våknet og skrek, prøvde jeg ta på henne ble det slåssing. Ligg så nærme du får lov og snakk rolig. Det går over, oftest på 10 min. Men min har holdt på opp mot 1 time til tider.

Min blir mye verre om hun har hatt en slitsom dag eller om søvnen over tid har vært dårlig.

Endret av Lille krøll
Skrevet

Hva kommer natteskrekk av? :(

Skrevet

Leste litt om natteskrekk nå, der står det at barnet blir motorisk urolig, men gutten vår lå helt i ro da vi kom inn...

Skrevet

Gutten min var sånn fra han var 8 mnd til han var 1 1/2 år. Var hver natt i ca 1-3 timer også ble det gradvis skjeldnere fra ca 12 mnd. Var ofte hos legen med han fordi jeg var bekymret, men de fant aldri noe "galt". Og nå er det borte, men slitsomt var det!

Anonymous poster hash: e8c38...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...