Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Når hadde dere sex etter fødselen og var lysten der da el senere? Ei venninne fortalt at de hadde sex bare to uker etter fødselen fordi hun ble så kåt, hun hadde sluttet å blø. Jeg blødde i en mnd så ble ikke sex da men følte heller ikke for sex de første ukene etter der igjen. Jeg kjente ikke igjen underlivet mitt og det fristet ikke. Sydde bare noe få pyntesting. Vi hadde sex etterhvert men det føltes rart ut og jeg kjente lite. Så det har blitt lite sex. Men dagen babyen ble 5 mnd så hadde vi sex og endelig kjentes det ut som før fødselen igjen! Så lysten min er endelig tilbake. Så lurer nesten på om venninna mi var ærlig ang sexen, 2 uker etter fødselen selv om man ikke blør høres helt rart ut for meg. Etter en fødsel så bruker underlivet noen uker på å komme seg, ikke bare to uker vel? Hade dere sex så tidlig? Kjentes det helt normalt ut? Anonymous poster hash: 21f44...b5c Anonymous poster hash: f4430...154
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Tro meg når jeg sier at vi hadde sex 2 uker etter fødselen. Jeg blødde men brukte kondom. Jeg hadde kjempe lyst! Det var godt, men noe var ikke helt som det hadde vært. Enda nå nesten ett år etter er det ikke helt som det var, men det er godt fordi. Lysten er litt av og på. Noen ganger kan vi ha sex 5 ganger for uken, også kan det gå 1 mnd plutselig. Tro på venninnen din! Anonymous poster hash: bc38e...b9d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Etter første gikk det 6 mnd, var vondt og fælt. Med yngste gikk det 5 uker. Er veldig forskjellig det der. Anonymous poster hash: 92a6a...299
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Var veldig kåt etter to uker, men siden minste lå på nyfødtposten så var jeg jo ikke hjemme så ble noe på meg etter 3 uker, da var vi kommet hjem Anonymous poster hash: 27dea...e22
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Etter 4 uke nå med tredje barnet men med di to første gikk det nermere 6 mnd før men det var enn annen mann Anonymous poster hash: 36928...b85
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Beklager, men kan ikke helt forstå at noen kan være - veldig kåt - 2 uker etter fødsel mens barnet ligger på nyfødt posten... Ville tro at man har hodet sitt en helt annen plass en det da...?? Med første mann måtte jeg sy masse pga de måtte ta barnet veldig fort ut, så det gjorde vondt lenge og måtte inn til korrigering av underlivet... Så det tok vel nærmere 6 måneder til. Med nr 2 og 3 har det tatt 6-7 uker. De første ukene blør man jo, svetter mye, har vondt i puppene ++ og for meg hadde det vært helt rart og skulle ha sex da?! Mannen min har aldri klaget, tror igrunne ikke han hadde så lyst han heller i starten. Var annerledes etter første mann da, da ville vi gjerne men, det var fysisk ikke mulig å gjennomføre ett samleie. Anonymous poster hash: 9df86...f99
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Her har det tatt tre uker begge gangene. Jeg hadde lyst nesten umiddelbart etter fødsel, men måtte vente til sting var grodd. Andre gang var det syke barn som gjorde at det ikke ble tidligere enn tre uker etter fødsel. Folk er ulike. For min del er fødsel en fantastisk opplevelse(til tross for komplikasjoner) og jeg følte meg mye nærmere mannen min. Jeg har både blitt klippet og revnet, men har tydeligvis hatt dyktige syersker etterpå. Jeg tror ikke venninnen din lyger. Jeg har også venninner som har smerter lenge og bruker lang tid på å finne igjen lysten. Begge deler er ganske normalt tror jeg:) Anonymous poster hash: 92835...bbf
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Vi hadde sex fire dager etter fødsel. Dagen vi kom hjem fra sykehuset! Da hadde vi ikke hatt sex på en uke. Så det var jammen på tide. Jeg blødde kun de tre første dagene og var i toppform rett etter fødsel. Ingen smerter, gikk helt fint. Anonymous poster hash: 90be1...0be
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Vi hadde sex fire dager etter fødsel. Dagen vi kom hjem fra sykehuset! Da hadde vi ikke hatt sex på en uke. Så det var jammen på tide. Jeg blødde kun de tre første dagene og var i toppform rett etter fødsel. Ingen smerter, gikk helt fint. Anonymous poster hash: 90be1...0be Sikker på at du hadde skviset en baby ut? Hehe, kan ikke skjønne at det er mulig å føle seg normal nok til sex etter FIRE dager. Da blødde jeg ennå enormt mye og hadde ennå vondt. Klart man er forskjellige men kan bare ikke forestille meg at det er fysisk mulig. Og det er jo ikke anbefalt pga infeksjonsfaren før 6 uker, selv med kondom. Anonymous poster hash: f4430...154
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Vi hadde sex fire dager etter fødsel. Dagen vi kom hjem fra sykehuset! Da hadde vi ikke hatt sex på en uke. Så det var jammen på tide. Jeg blødde kun de tre første dagene og var i toppform rett etter fødsel. Ingen smerter, gikk helt fint. Anonymous poster hash: 90be1...0be Sikker på at du hadde skviset en baby ut? Hehe, kan ikke skjønne at det er mulig å føle seg normal nok til sex etter FIRE dager. Da blødde jeg ennå enormt mye og hadde ennå vondt. Klart man er forskjellige men kan bare ikke forestille meg at det er fysisk mulig. Og det er jo ikke anbefalt pga infeksjonsfaren før 6 uker, selv med kondom. Anonymous poster hash: f4430...154 Vis du slipper å sy føler du deg normal igjen etter 4 dager. Stor forskjell ! Anonymous poster hash: ef6b4...017
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Vi hadde sex fire dager etter fødsel. Dagen vi kom hjem fra sykehuset! Da hadde vi ikke hatt sex på en uke. Så det var jammen på tide. Jeg blødde kun de tre første dagene og var i toppform rett etter fødsel. Ingen smerter, gikk helt fint. Anonymous poster hash: 90be1...0be Sikker på at du hadde skviset en baby ut? Hehe, kan ikke skjønne at det er mulig å føle seg normal nok til sex etter FIRE dager. Da blødde jeg ennå enormt mye og hadde ennå vondt. Klart man er forskjellige men kan bare ikke forestille meg at det er fysisk mulig. Og det er jo ikke anbefalt pga infeksjonsfaren før 6 uker, selv med kondom. Anonymous poster hash: f4430...154 Jeg fikk beskjed om å bruke kondom hvis vi hadde sex før renselsen var over. De har endret rådene. Jeg kunne fint hatt sex fire dager etter fødsel om jeg ikke hadde blitt sydd. Kanskje det hadde gått likevel, men torde ikke prøve før stingene var borte. Alt annet var som det skulle, var bare litt øm. Og jeg fødte en ganske stor supermann. Det er nok veldig individuelt:) Anonymous poster hash: 92835...bbf
<3 2G <3 Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Med nr 1 så gikk det 4mnd før jeg i det hele tatt ville prøve. Med nr 2 kunne jeg fint ha gjort det under en uke etter fødsel om jeg ikke var sydd og blødde en del. Hadde lyst dagen etter. Ventet til ca 6 uker var gått. Tok ca 3-4 mnd før jeg begynte å føle meg høvelig normal igjen. Vi er alle forskjellig. Skjønner godt hun som ville selv om ungen var på intensiven, er en naturlig ting å ville ha sex. Selv i slitsomme situasjoner. Er en flott måte å få ut spenninger på
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Første gang tok det 9 mnd pga traumatisk fødsel. Ikke pga rifter og sånt, men hadde bare ikke lyst. Nå har det gått en mnd etter fødsel, og kan godt tenke meg sex når jeg slutter å blø. men kommer vel an på om mannen ønsker så fort også. Anonymous poster hash: 107e3...443
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Etter storesøster gikk det ca 6 uker. Jeg sydde litt og hadde lyst å la det gro skikkelig så det ikke skulle være vondt. Etter lillebror gikk det 3 uker. Hadde ikke sydd. Blødde litt enda. Vi hadde sex både kvelden og morgenen etter, så det var ikke ekkelt eller vondt, heldigvis
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 Når hadde dere sex etter fødselen og var lysten der da el senere? Ei venninne fortalt at de hadde sex bare to uker etter fødselen fordi hun ble så kåt, hun hadde sluttet å blø. Jeg blødde i en mnd så ble ikke sex da men følte heller ikke for sex de første ukene etter der igjen. Jeg kjente ikke igjen underlivet mitt og det fristet ikke. Sydde bare noe få pyntesting. Vi hadde sex etterhvert men det føltes rart ut og jeg kjente lite. Så det har blitt lite sex. Men dagen babyen ble 5 mnd så hadde vi sex og endelig kjentes det ut som før fødselen igjen! Så lysten min er endelig tilbake. Så lurer nesten på om venninna mi var ærlig ang sexen, 2 uker etter fødselen selv om man ikke blør høres helt rart ut for meg. Etter en fødsel så bruker underlivet noen uker på å komme seg, ikke bare to uker vel? Hade dere sex så tidlig? Kjentes det helt normalt ut? Anonymous poster hash: 21f44...b5c Anonymous poster hash: f4430...154 Med meg og eksen gikk det 10 dager før vi hadde sex. Sydde ingenting og blødde lite, hadde kjempelyst hele tiden. Med nåværende samboer tok det 3 måneder, men det var fordi han ikke hadde lyst på sex og vi hadde kjempeproblemer i forholdet både under svangerskapet og de 3 første månedene etter fødselen. Anonymous poster hash: 32f46...ea2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 Beklager, men kan ikke helt forstå at noen kan være - veldig kåt - 2 uker etter fødsel mens barnet ligger på nyfødt posten... Ville tro at man har hodet sitt en helt annen plass en det da...?? Med første mann måtte jeg sy masse pga de måtte ta barnet veldig fort ut, så det gjorde vondt lenge og måtte inn til korrigering av underlivet... Så det tok vel nærmere 6 måneder til. Med nr 2 og 3 har det tatt 6-7 uker. De første ukene blør man jo, svetter mye, har vondt i puppene ++ og for meg hadde det vært helt rart og skulle ha sex da?! Mannen min har aldri klaget, tror igrunne ikke han hadde så lyst han heller i starten. Var annerledes etter første mann da, da ville vi gjerne men, det var fysisk ikke mulig å gjennomføre ett samleie. Anonymous poster hash: 9df86...f99 Det gjelder vel de damene som ser på sex med sin mann som glede og ikke et nødvendig onde og en plikt. Hvis man virkelig tenner på partneren sin og liker sex så bruker man det gjerne som trøst og avledning i vanskelige situasjoner. Anonymous poster hash: 32f46...ea2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 Det tok mellom 3 og 5 uker ved mindre fire fødsler. Jeg hadde veldig lyst, og det føltes som normalt. Litt "rart" helt i starten, men ikke mer enn det første minuttet eller så. Anonymous poster hash: 5d95a...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå