Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Har dere vinduet på barnets rom om natta nå ? Min krupper til stadighet ved forkjølelse så vi har vinduet åpent, venninna mi steilet... Han er 3 år gammel... Anonymous poster hash: f9b12...e01
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor 'steilet' venninnen din? Her har vi vinduet åpent av og til når det står på som verst, men det viktigste er luftfukteren! Den hjelper masse. Anonymous poster hash: 86237...92a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Datteren min hadde falsk krupp da hun var 2 år, men ble innlagt på sykehuset mens hun hadde det. Der var ikke vinduet åpent. Men til vanlig sover hun med vinduet åpent, med mindre om det er flere minus ute... Anonymous poster hash: bcff2...602
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Hun mente det var altfor kaldt å ha vinduet åpent. Prøvde å forklare hva som hjalp på kruppen og han er godt kledd og god dyne. Sa også at han ikke har vært syk med feber i hele vinter, men nei. Hun mente gutten frøs. Anonymous poster hash: f9b12...e01
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Har ei på 3 år som er plaget med det. Første gang ble hun innlagt på sykehus. Nå åpner jeg vinduene eller setter henne litt på trappa / foran kjøleskapet. Det hjelper. Sover foresten alltid med vinduene åpent, bortsett fra i 30 minus. Anonymous poster hash: 16e31...85d
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Her har vi vinduet oppe med mindre det står rett på eller er fler minus. Da lufter vi bare. Har han helst hos meg når han har krupp og da er vinduet åpent. Nå er han noe større og har ikke hatt falsk krupp i år da.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Ja, når det ikke blåser for mye ( rett på vinduet) eller er veldig kaldt. Har hatt mye falsk krupp, vært til legevakt kun en gang og det var pga frisk luft ikke hjalp. Blir mindre av det når vinduet er oppe. Er nå 4, har vært plaget siden ca 1,5 års alderen. Anonymous poster hash: 438c9...d7c
Pixy Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Ja! Og serverer saftis midt på natta "Overraskelse !! Nå skal du få en iiis! "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå