Ziva Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har slettet min brukerkonto på fb da den plutselig forandret utseende. Gubbens byttet ikke utseende så jeg fikk dårlige følelser. Oppretter kanskje ny konto senere, må se om gubbens konto skifter utseende først. Hvis/når så sender jeg ut ny venneforespørsel.
Anne-B. Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Min forandret seg også. Tror ikke det er noe skummelt ved dette.
Ziva Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2014 Godt å høre. Gubben ble mere hysterisk enn hønsehjernene på G. Så jeg bare slettet og satset på at ting ordnet seg.
sug lut Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Hah, det bare beviser at jeg har rett, FB er djevelens verk. (Kjenner forresten opptil flere som har sletta (dvs deaktivert, man får jo aldri sletta) FB-kontoen sin i det siste fordi de var lei av kjiporama oppdateringer og tilgjengelighetstyranniet. Det heier jeg på.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Min har endret seg, men jeg fikk melding fra FB om det- det er fordi det tilrettelegges for at bilder skal vises større på nyhetsfeeden. Rett og slett for å "gi plass". Nyhetsfeeden har blitt mer midtstilt, og der varslene vises har blitt flyttet fra venstre til høyre side. Det er meningen det skal være sånn.
amandine Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Og min er ved sitt gamle self fremdeles. Tror jeg. Du vet hvor du finner meg, Ziva! Og ja, kjære stabeist(luten) du kunne blitt med du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå