Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Skal dit i mai, hvor er det bra shopping? Anonymous poster hash: 628e0...79e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Har ikke vært der på over 3 år, men Century 21 er verdt et besøk Dersom dere virkelig vil spise på et fasjonabelt sted så er Daniels på Upper East Side helt fantastisk!! 5th Avenue er jo legendarisk, og elektronikk og leker får dere for en slikk og ingenting. Ååh gled deg, jeg har vært der tre ganger og det er bare helt fantastisk! Anonymous poster hash: a679b...430
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Woodbury commond outlet. Vi svei av 10000 der på en dag😁😁 Anonymous poster hash: 91542...3dc
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Hva er det du trenger da? Det er litt forskjell på om du trenger en traktordel eller skolebøker. Anonymous poster hash: 3ea41...ae4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Hvis du liker amerikansk klesstil. I Anonymous poster hash: 3d32b...f7c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Jeg ble faktisk litt skuffet over shoppingen i NY (var bare i Manhattan, da...). Om du vil traske rundt på enorme sjelløse outlets på flere etasjer (type sminke 1 etasje, barneklær 2 etasje, kjøkkenutstyr 3 etasje) så er det mange muligheter. Det samme gjelder designerbutikker, men er nok litt for dyrt for meg. Om du (som meg) er glad i kuriosa-butikker med unike klær/ting osv fant jeg mindre muligheter. Da er det bedre med London, Paris, Barcelona osv Men NY er flott på mange andre ting Anonymous poster hash: d1e02...2f4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Jeg ble faktisk litt skuffet over shoppingen i NY (var bare i Manhattan, da...). Om du vil traske rundt på enorme sjelløse outlets på flere etasjer (type sminke 1 etasje, barneklær 2 etasje, kjøkkenutstyr 3 etasje) så er det mange muligheter. Det samme gjelder designerbutikker, men er nok litt for dyrt for meg. Om du (som meg) er glad i kuriosa-butikker med unike klær/ting osv fant jeg mindre muligheter. Da er det bedre med London, Paris, Barcelona osv Men NY er flott på mange andre ting Anonymous poster hash: d1e02...2f4 Beklager, men da har du rett og slett vært på feil sted i NY. Hvis du drar til feks Greenwich Village finner du masse sånne butikker der. Anonymous poster hash: 39de3...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå