Gå til innhold

Shopping i New York?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit i mai, hvor er det bra shopping?

Anonymous poster hash: 628e0...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der på over 3 år, men Century 21 er verdt et besøk :) Dersom dere virkelig vil spise på et fasjonabelt sted så er Daniels på Upper East Side helt fantastisk!! 5th Avenue er jo legendarisk, og elektronikk og leker får dere for en slikk og ingenting. Ååh gled deg, jeg har vært der tre ganger og det er bare helt fantastisk!

Anonymous poster hash: a679b...430
Skrevet

Woodbury commond outlet. Vi svei av 10000 der på en dag😁😁

Anonymous poster hash: 91542...3dc

Skrevet

Takk :) Gleeeder meg!!! Tar gjerne fler tips :)

Skrevet

Hva er det du trenger da? Det er litt forskjell på om du trenger en traktordel eller skolebøker.

Anonymous poster hash: 3ea41...ae4

Skrevet

Hvis du liker amerikansk klesstil. I

Anonymous poster hash: 3d32b...f7c

Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffet over shoppingen i NY (var bare i Manhattan, da...). Om du vil traske rundt på enorme sjelløse outlets på flere etasjer (type sminke 1 etasje, barneklær 2 etasje, kjøkkenutstyr 3 etasje) så er det mange muligheter. Det samme gjelder designerbutikker, men er nok litt for dyrt for meg.

Om du (som meg) er glad i kuriosa-butikker med unike klær/ting osv fant jeg mindre muligheter. Da er det bedre med London, Paris, Barcelona osv

Men NY er flott på mange andre ting :) 

Anonymous poster hash: d1e02...2f4
Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffet over shoppingen i NY (var bare i Manhattan, da...). Om du vil traske rundt på enorme sjelløse outlets på flere etasjer (type sminke 1 etasje, barneklær 2 etasje, kjøkkenutstyr 3 etasje) så er det mange muligheter. Det samme gjelder designerbutikker, men er nok litt for dyrt for meg.

Om du (som meg) er glad i kuriosa-butikker med unike klær/ting osv fant jeg mindre muligheter. Da er det bedre med London, Paris, Barcelona osv

Men NY er flott på mange andre ting :)

Anonymous poster hash: d1e02...2f4

Beklager, men da har du rett og slett vært på feil sted i NY. Hvis du drar til feks Greenwich Village finner du masse sånne butikker der.

Anonymous poster hash: 39de3...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...