Zaphira Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Er i uke 32 og klør intenst på kroppen, bein, armer, mage, rygg-inni håndflaten og under foten. Det begynte rolig og har siden blitt mer intenst.Imorgen ringer jeg fastlege for å høre når jeg kan komme å ta blodprøver for å se om lever-gallesyreverdiene er forhøyet men i mellomtiden, mens jeg ligger her å klør som et skabbete dyr, så lurte jeg på om noen av dere damer har noen erfaringer med svangerskapskløe?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Ring med en gang legekontoret åpner & be om en hastetime!! Ikke for å skremme deg, men svsngerskapskløe av den farlige sorten er ikke til å skimse av. Jeg fikk det påvist i uke 38 & ble satt i gang med en gang. Verdiene kan visst fordoble seg i løpet av kort tid & de gambler ikke så sent i svangerskapet. Siden du er kun i uke 32 blir du sikkert satt under regelmessig overvåkning. På den andre siden har jeg hatt vanlig svangerskapskløe også, men mest magen og bena. Den farlige var intens, kun under føtter og i hender. Fikk nesten ikke sove... Håper det ordner seg! Anonymous poster hash: 4d161...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå