Gå til innhold

forbanna møkk kjærring!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge bilen min. BILLIG.. men det er ei som ikke forstår at jeg ikke stoler på ho. Jeg vil avskilte bilen for og unngå årsavgift. Men hu kverulerer om at jeg må la de være på fordi hun ikke har råd til prøveskilt osv.. og ikke har hun selv råd til årsavgifta før langt ut i april. Men likevel skal det bli mitt problem.. herregud.. har holdt på i to uker. Hu kunne kommet før enn samme dagen frist for årsavgift skal betales. Jeg vil ikke ta en sjangs. Hu tar ikke et hint eller klar beskjed. Det er da ikke mitt problem vel!

Anonymous poster hash: ba9b6...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for sent å avskilte bilen nå skal du unngå årsavgiften. Så du kan like godt selge den med skiltene på og heller legge på prisen for årsavgiften.

Skrevet

Det er for sent å avskilte bilen nå skal du unngå årsavgiften. Så du kan like godt selge den med skiltene på og heller legge på prisen for årsavgiften.

Hun har ikke råd til årsavgifta nå. Hun må vente en måned.. jo jeg kan skilte den av før fristen..

Skrevet

ja, om det er skilter på bilen ved årsskifte, så er det du som får avgifta....

Anonymous poster hash: 8197e...6e6
Skrevet

Hun har ikke råd til årsavgifta nå. Hun må vente en måned.. jo jeg kan skilte den av før fristen..

Du kan helt klart avskilte den, men årsavgiften må du betale senest den 20, ellers vil du få et pent lite tillegg på 250 kroner.

Skrevet

Du kan gjerne avskilte bilen, men du må fortsatt betale årsavgiften. Du burde kanskje lese litt før du blir så påståelig.

Anonymous poster hash: c6ddb...263

Skrevet

"Fakturaen blir sendt til den som eier det registrerte kjøretøyet 1. januar i det året avgiften gjelder for."

Så her er det ingen vei utenom for deg - eller, dog, hvis du skynder deg, kan det hende du rekker å vrake bilen før 20 mars - da slipper du nemlig også årsavgiften.. ;)

Skrevet

ja, så det er du som ligger dårlig ann....du taper uansett du....

bæsja litt på leggen kanskje......

Anonymous poster hash: 8197e...6e6
Skrevet

Dersom en person krangler med deg allerede FØR salget er i boks, ville jeg vært svært betenkt med å selge til henne.

Jeg ville blitt redd for at denne damen også ville ha kommet i ettertid og klaget på både det ene og det andre. Men jeg er kanskje litt vel forutinntatt når det kommer til slike personligheter... :P

Skrevet

Betal årsavgiften, øk prisen på bilen med 3000 kr og selg den til noen som faktisk har råd til å kjøpe den.

Skrevet

Jeg vraker heller bilen istedenfor å satse på at ei som pruta bilen ned til 4000 kr kanskje betaler avgifta.

Skrevet

Jeg vraker heller bilen istedenfor å satse på at ei som pruta bilen ned til 4000 kr kanskje betaler avgifta.

Siden du får tilbake 3000 i huggeavgift, og sparer 3000 i årsavgift, er ikke det dumt. Du må levere den til opphugging senest 20 mars, da faller årsavgiften automatisk bort.

Skrevet

4000? Det er jo ikke mer enn prisen på en middels bra fjernstyrt lekebil. Om verdien ikke er høyere bør du vrake bilen. Eller selge den til en person som både har full konto og mekanikererfaring.
Skrevet

Slitsomt

Anonymous poster hash: 536d1...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...