lillefrøken90 Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Var det pga graviditets symptomer? Eller tok dere test fordi dere trudde at dere var det? Er det noen som har vært ganske sikker på at dere har vært gravid før dere tok test og at det har stemt? Er litt nysgjerrig ! Er veldig kvalm om dagen, men er redd for at det ikke er pga graviditet. Hva var de første tegnene dere merket før testen?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Uteblitt menstruasjon. Anonymous poster hash: 73afe...47a
Nettie+jentungen Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Var sykt kvalm og begynte å tro at jeg var gravid, tok en test som viste positivt.
catchbaby Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg var nesten helt sikker både før forventa mens og før jeg tok test.Kjente meg bare litt annerledes, og så sto jeg i dusjen på kvelden og såpa meg inn og når det var puppenes tur skjønte jeg at her er det noe på gang. Brystvortene var digre og ømme. Tok test dagen etter og den var positiv Jeg hadde ikke tenkt å bli gravid heller, gikk på minipille .
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Første tegn var at jeg var så sinnsykt trøtt! Jeg sloknet på sofaen senest halv 8 hver kveld å sov til 6 om morgenen.Likevel følte jeg meg kjempe trøtt hele tiden. Sexlysten var også helt vekke. Men mistenkte egentlig ikke at jeg var gravid likevel. Så begynte ekstrem kvalme men det var ikke bare om morgenen så mistenkte fortsatt ikke at jeg var gravid. Men så en dag kommenterte kjæresten at nå var det en stund siden jeg skulle hatt mensen ettersom jeg alltid hadde den til ffast tid. Da gikk det opp ett lys for meg å visste med en gang at jeg var gravid. Neste dag fikk jeg det bekreftet med å ta en test. Anonymous poster hash: 8f35a...0ef
Gjest cd0da Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Første gang hadde jeg det på følelsen så kjøpte test og tok den den morgenen jeg skulle fått mensen. Følelsen var riktig. 2. gangen skjønte jeg det for jeg fikk den ekstreme heldøgnskvalmen og oppkastet jeg hadde i forrige svangerskap
SuperFries Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Viste eller visste? Jeg visste det fordi puppene den ene morgenen var dobbelt så store, og BHen ikke passet lenger.
Daquiry Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Ante ingenting, tok en test bare for å få bekreftet at jeg ikke var gravid...var en mikroskopisk sjanse for det, men jaggu var jeg ikke gravid.... Det var starten på 8 mnd helvete....
lillefrøken90 Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2014 Er sånn jeg også, også er jeg litt øm og vondt i puppa. Men er litt redd for at jeg tror at jeg er gravid også får jeg det slager i trynet at jeg ikke er det alikevel 😊
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Jeg bare visste det alle 3 gangene. Vet ikke hvorfor, men følte meg bare "annerledes" de 3 gangene det klaffet. Veldig spesiell følelse. Etter hvert kom tyngden og ømheten i brystene. Tok test samme dag som forventet mens. Kun 1 test alle gangene Anonymous poster hash: 02619...40d Anonymous poster hash: 02619...40d
MammantilNurket Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Var fem dager over tiden også tisset jeg på en pinne
BareMas Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Spysjuka, gubben mente jeg var gravid. Han hadde rett, jeg spiste hatten min til middag.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Med første så tok jeg en test, hadde smått med symptomer, men ingen følelser på a jeg var gravid, hadde egentlig gitt litt opp etter en lang prøveperiode.. Med andremann så hadde jeg så vondt i ryggen, husker jeg satt meg på do og kjente samme ryggsmertene jeg hadde på slutten med eldste.. Sa til samboer at jeg hadde samme type vondt, og han spurte om jeg ikke skulle ta en test på tull, siden det var en stund siden mensen... Tok en test, var gravid, fant ut etterpå at jeg var 6 uker på vei da.. Anonymous poster hash: c0aed...f00
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Plutselig holdt jeg på å kaste opp av favorittmiddagen min pasta med pesto. Jeg klarte ikke lukten av pesto! Nå er barnet 2.5 år å jeg blir fortsatt kvalm av lukten av pesto.Har aldri rørt det igjen. Anonymous poster hash: 8f35a...0ef
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Tok test etter at sønnen min på 2,5 år sa jeg hadde baby i magen. Litt creepy hvordan han visste. Anonymous poster hash: 9d128...6e3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Mulig mitt svar utgår, men jeg merket det da jeg kjente tydelige spark i magen. Fikk legetime fort som fy, og joda, etter en kjapp UL så jeg at jeg så absolutt var gravid. Anonymous poster hash: 1e620...1d8
Elsker livet Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Bruker clearblue fertilitetsmonitor både som prevensjon og som hjelp til å finne eggløsning. Så begynte å teste litt før forventet mens de gangene vi har hatt prøvd å bli gravid. Så har det bare gått få dager etter positiv test før de ubehagelige graviditetsplagene har angrepet meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Med førstemann kriblet det i kroppen, følte jeg glødet og brystene var unaturlig varme og jeg følte at det var noe annerledes. 1 pp. Dette var 3 dager før forventet mens og vi skulle egentlig ha biff og rødvin siden det var min bursdag. Veldig glad for at jeg testet mens mannen laget mat, testen var positiv Med andremann skjønte jeg det ikke til tross for ømme bryst og 5 dager over forventet mens... 8 pp og hadde gitt litt opp og heller skaffet meg en katt. Jeg klaget min nød til lillesøster (som visste vi holdt på med prøving), jeg var irritabilitet og hormonell, men var skråsikker på at det bare var pms. Kjøpte test på lillesøsters oppfordring og det var ikke pms, men en positiv test Anonymous poster hash: 11cf6...232
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Fikk så utrolig ømme pupper, klarte nesten ikke ta på dem. Ligge på magen kunne jeg bare glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå