Gå til innhold

Dere med skolebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger de seg i helgene?

Anonymous poster hash: 881e9...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som hverdagene. Datteren min blir 8 i september. Hun står opp tidlig på morgningene selv om hun blir lagt senere, og er da så klart veldig trøtt. Kl 1915/1930

Skrevet

Sånn ca når de har lyst. De sover lenge dagen etter, men ingen problem med å legge seg når de skal på søndag og stå opp mandag.

Nå i det siste har jeg sendt de i seng når jeg er trøtt og skal i seng rundt tolv. Sofakos med oss hele kvelden eller vi spiller spill. Overtrøtte blir de heller ikke.

Anonymous poster hash: 06ac7...3d0

Skrevet

Sier godnatt og slukker lyset 19.45-20.00.

Skrevet

Sånn ca når de har lyst. De sover lenge dagen etter, men ingen problem med å legge seg når de skal på søndag og stå opp mandag.

Nå i det siste har jeg sendt de i seng når jeg er trøtt og skal i seng rundt tolv. Sofakos med oss hele kvelden eller vi spiller spill. Overtrøtte blir de heller ikke.

Anonymous poster hash: 06ac7...3d0 [/quot

Sånn syns jeg er så koselig, lange kvelder sammen i helgene. Blir ikke så sent her, men rundt 22-22.30 hvis det ikke er overnattingsbesøk

Anonymous poster hash: 881e9...f69

Skrevet

Har en 1 klassing. Han er oppe til ca 21 på fredager og 20 på lørdager. På hverdager går han i dusjen kl 19.

Han har et stort søvnbehov, derfor er vi nøye på å ikke dra det for langt ut

Anonymous poster hash: 378cc...500

Skrevet

Veldig forskjellig, men bestandig lengre oppe enn i ukene. Da er leggetid 19,45/20.00.

Vi koser oss veldig i helgene, og både liten og stor setter pris på å kunne kose seg samme , spille spill, se film osv.

Barnet er 7 år.

Anonymous poster hash: 117e8...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...