Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 For et rot! :-( Vi er en forholdsvis stor vennegjeng som er mye sammen. Et av venneparene gikk fra hverandre for noen måneder siden, og vi har hatt aller mest med mannen å gjøre etter bruddet. Han og jeg har pratet mye sammen, og har funnet mer og mer tonen. Jeg har alltid likt han godt som venn, og vi kan prate om alt mellom himmel og jord. Mannen min og jeg fikk store problemer i ekteskapet for noen måneder siden ( han var utro) og jeg snakket mye med han andre om dette. ..Ble nesten som en venninne :-) Jeg har overhodet ikke sett faresignalene før jeg sakte men sikkert merket at det begynte å krible i magen når jeg så han. Jeg prøvde å holde meg unna han lenge, og trodde jeg hadde fått det på avstand. ..men nei! Jeg har rett og slett blitt så forelsket at jeg nesten mister pusten av å se han! :-( Mannen min og jeg prøver alt vi kan å redde forholdet vårt etter utroskapen, og det han gjorde mot meg var så enormt vondt. .. Og så er det plutselig jeg som faller for noen andre. Forskjellen er bare at jeg ikke har gjort noe med forelskelsen min, og det gjorde mannen min. Jeg kommer ikke til å si noe til denne andre så klart, og jeg VET jo at det er helt håpløst å føle det jeg gjør... men hvordan skal jeg få dette til å stoppe? Jeg ønsker virkelig å redde forholdet til mannen min og beholde familien min! Blir bare så redd når jeg kan få så sterke følelser for noen andre! :-( Er det noen som har opplevd det samme? Tips til å kvele følelsene? Jeg kan på ingen måte helt unngå den andre mannen uten å måtte flytte event. Anonymous poster hash: 6729c...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå