Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Er bare 2 mnd på vei, og føler det blir helt teit å si det. Har mest lyst til å vente å se om jeg får jobben, jobbe en mnd og så si det. Føler det blir feil uansett, men jeg vil virkelig ha denne jobben, og dette er også siste barnet mitt. Kan jo jobbe en stund før permisjonen, og vil ha mange år igjen i stillingen når permisjonen er over. Er jeg kjip som ikke sier noe? Når bør jeg evnt. si det hvis jeg får jobben? Anonymous poster hash: 73674...c11
lillefrøken90 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Jeg satser på å gjøre det om jeg blir gravid. Driver å ser etter ny jobb nå og nevner ikke det at jeg prøver å få barn
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 For å være ærlig tror jeg du har liten sjanse for å få jobben dersom du sier du er gravid Anonymous poster hash: 6ff40...f40
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Dere har rett. Tror jeg venter og ser, trenger jo ikke si noe før det synes, og da er det fint lite å gjøre med det annet enn å skaffe vikar. Hadde jeg ikke vært gravid nå hadde jeg mest sannsynlig blitt det i løpet av et eller to år uansett, så like greit å få det unna, sånn sett. Passer jo aldri for arbeidsgivere samma søren. Anonymous poster hash: 73674...c11
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Kvinner blir gravide, sånn er det. Du har rett til å ikke si noe. Mange diskriminerer gravide, så vent, er mitt råd. Jobbet selv 6 mnd i ny jobb før permisjon. Gikk veldig fint. Arbeidsgiver er fornøyd med meg og gleder seg til jeg kommer tilbake, og det er så deilig. Sååå fornøyd med å ha fått jobben, OG mitt elskede barn ♡ Anonymous poster hash: 740ba...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå