Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Vet dette er et rart spørsmål, og mange tror heller ikke på slike ting. Jeg drister meg likevel til å spørre, og ber om seriøse svar og innlegg, ikke usaklige og ufine meldinger... Er det noen som selv har opplevd, eller kjenner noen som har opplevd at en nær slektning kommer tilbake (i sjels form, altså reinkarnasjon) i baby? Jeg har blitt fortalt at min bestefar holder på å "laste ned" sjela si i veslegutt i magen, noe jeg syns er veldig koselig. Jeg er likevel litt usikker på hvordan jrg skal forholde meg til dette? Baby er selvfølgelig et eget, lite menneske, og skal behandles deretter. Jeg ønsker likevel å høre om andre har opplevd noe av det samme, og hvordan det evt merkes eller oppleves når babyen er fldt og vokser til? Takk for ordentlige svar. Alle råd og erfaringer mottas med takk. Anonymous poster hash: 79a10...c45
Berta_78 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Dette er ikke ment som ufint, og det er på ingen måte useriøst. Det er det beste for barnet om du 100% løsriver deg fra tanken om at din bestefars sjel lever i barnet ditt. Barnet er bare seg selv og ingen andre. Jeg tror det kan virke ganske forstyrrende for barnets utvikling om familien oppriktig tror slikt om det. Personlighetstrekk kan derimot arves. Det er hyggelig å kjenne igjen slektninger man har vært glad i i barna sine. Slik lever de videre - uten at det går på mentalhelsen løs.
yogajente Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Enig med Berta_78. Uansett om det fsktisk er tilfellet eller ikke er det nok best å se babyen som den h.n er, og ikke bestefar :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Det har vært såpass mange historier om akkurat dette at jeg tror på det. Fullt og helt. Det som gjerne er en trend er at barna husker mye mens de er små, også glemmer de det. Beste er å oppføre dere normalt og ikke behandle barnet annerledes. Anonymous poster hash: cd269...b47
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har helt siden graviditeten vært overbevist om at lillegutt "er" svigerfar.. Og ut kom en liten fyr som ligner både utseendemessig og ikke minst i personlighet!!! Nesten skummelt.. Tror mer og mer på reinkarnasjon ja.. Anonymous poster hash: 7c20d...09e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Bstemor varoverbevis om at gutten i magen til et familiemedlem var hennes søster.........gtten!! Anonymous poster hash: 1a39e...8da
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Bstemor varoverbevis om at gutten i magen til et familiemedlem var hennes søster.........gtten!! Anonymous poster hash: 1a39e...8da En sjel har da ingen kjønn Anonymous poster hash: cd269...b47
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Godt mulig det. Men sikkert lurt å behandle babyen for den han er, ikke som din bestefar. Jeg har prøvd regresjon en gang. Fikk da vite om et liv på 1800 tallet. Der var min far, min mann, og min mor hans søster. Så jeg tror at vi ofte møter på de samme menneskene i de forskjellige livene. Vi bare har forskjellige roller. Anonymous poster hash: 7f8fc...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Ja, min niese! Uavhengig av hverandre tenkte både jeg og min søster at der var nok farmor kommet tilbake! Jeg har selvfølgelig ingen bevis for at vi har rett i det, men synes det er en veldig koselig tanke Anonymous poster hash: 429e1...f23
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Spennende! Dytter Anonymous poster hash: ac8ec...c84
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Min bestefar døde da jeg var gravid. Fikk da vite at jeg skulle få en gutt.. Ut kom gutten og han blir bare mer og mer lik bestefar... Snakker som han, har samme trekk. og det er liksom ting som kun bestefar kunne sagt ( som ingen av oss sier) Som han kan si.. Det er sykt, men sant.. Anonymous poster hash: cdfc8...78a
Hjertefru Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har helt siden graviditeten vært overbevist om at lillegutt "er" svigerfar.. Og ut kom en liten fyr som ligner både utseendemessig og ikke minst i personlighet!!! Nesten skummelt.. Tror mer og mer på reinkarnasjon ja.. Anonymous poster hash: 7c20d...09e Alle mine barn lignet sykt på svigerfar når de var nyfødte. Det var nesten komisk Ble heldigvis mer og mer lik seg selv etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå