Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Var det ok? Maten, underholdning osv? Anonymous poster hash: 229d3...666
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Veldig. Fløy buisness. Anonymous poster hash: 87e22...5c3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Det var sikkert veldig ok Andre som gar flydd på vanlig økonomiklasse? Anonymous poster hash: 229d3...666
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har fløyd en gang med barna - de var da 6 og 4 år og en gang uten. Med barna fikk vi seter midt i flyet. Var kjempebra. Film og spill på egen skjerm pluss vi hadde med ds, leker og bøker. Maten var ok. Mine klagde ikke og de er kresne. Hadde med ekstra snack i tilfelle de ikke likte maten. Mine er vant med å kjøre bil langt flere ganger i året (600-700 km) så 6 timer på flyet gikk fort. God tur. Er overhodet ikke misundelig Anonymous poster hash: 93294...daf
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Helt ok Har flydd til NY med både bedre og mye verre..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Takk, vigleder oss veldig Anonymous poster hash: 229d3...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå