Gå til innhold

Noen som har flydd SAS til NYC ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ok?

Maten, underholdning osv?

 

 

Anonymous poster hash: 229d3...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig. Fløy buisness.

 

 

Anonymous poster hash: 87e22...5c3

Skrevet

Det var sikkert veldig ok

Andre som gar flydd på vanlig økonomiklasse?

 

Anonymous poster hash: 229d3...666

Skrevet

Jeg har fløyd en gang med barna - de var da 6 og 4 år og en gang uten.

Med barna fikk vi seter midt i flyet. Var kjempebra. Film og spill på egen skjerm pluss vi hadde med ds, leker og bøker.

Maten var ok. Mine klagde ikke og de er kresne. Hadde med ekstra snack i tilfelle de ikke likte maten.

 

Mine er vant med å kjøre bil langt flere ganger i året (600-700 km) så 6 timer på flyet gikk fort.

 

God tur. Er overhodet ikke misundelig :D



Anonymous poster hash: 93294...daf
Skrevet

Helt ok :) Har flydd til NY med både bedre og mye verre..

Skrevet

Takk, vigleder oss veldig

 

Anonymous poster hash: 229d3...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...