Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg orker ikke engang begynne å telle. Rekker jeg å ta angrepille? Jeg har egentlig ikke råd til angrepille engang og jeg dør inni meg... Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Dra på sykehuset og få en undersøkelseder! Du får sikkert pillen der også. Du rekker det, har ikke gått tre døgn ennå. Anonymous poster hash: ef0a5...2a0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Den skal tas innen 72 timer, altså 3 døgn. Du er altså innenfor fristen hvis du tar den innen 03:00 i natt. Anonymous poster hash: 35b98...c6a
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Dersom du tar den innen kl 03.00 i natt vil den ha effekt dersom du forventer eggløsning de kommende dagene. Hadde du derimot eggløsning søndag, mandag eller i dag vil den dessverre ikke ha effekt, da den kun virker ved å forhindre kommende eggløsning. Råder deg uansett til å ta kontakt med legevakt, voldtektsmottak eller akuttmottak. DU vil der få veiledning og hjelp. Håper det går bra med deg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Det er fremdeles innenfor grensa, men jeg tror jeg ville tatt en tur til fastlegen. Da kan du få en angrepille på resept, som virker inntil 5 dager. Da kan du også få snakket litt hvis du ønsker det, testet deg for kjønnssykdommer, eller bare gråte sammen med noen som kan hjelpe deg når du er klar for det. Klem! Anonymous poster hash: a0b35...610
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Tror du kan ta den innen 3 døgn, men at sjansen da er virkningen kun 40% eller noe. Du bør komme deg til legen uansett for å få sjekket deg. Off får vondt av deg,du må si det til noen. Er ikke bra å bære på noe sånt helt alene. Og du burde anmelde svinet. Klem til deg Anonymous poster hash: 3e058...a43
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har ikke mulighet til å skaffe den pillen innen 03.00 i natt eggløsningen har vært, for et par dager siden vil jeg anta.... torsdag kanskje... ca.. Jeg er ikke sikker, bare kjente det som lignet... Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Håper du søker hjelp. Legger ved en link til ulike nummre du kan ringe. http://www.lommelegen.no/artikkel/voldtekt Anonymous poster hash: 35b98...c6a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Ta kontakt med legevakt. Du kan få innsatt spiral om vinduet for angrepille har passert. Klem til deg Anonymous poster hash: fc693...e85
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har ikke mulighet til å skaffe den pillen innen 03.00 i natt eggløsningen har vært, for et par dager siden vil jeg anta.... torsdag kanskje... ca.. Jeg er ikke sikker, bare kjente det som lignet... Anonymous poster hash: 940ff...455 Du kan fremdeles sette inn kobberspiral eller få resept på en angrepille som kan tas lengre tid etter. Ta kontakt med nærmeste voldtektsmottak, gynekologisk avdeling, legevakt eller fastlege. Du trenger ikke snakke så mye hvis du ikke vil det, men ta vare på deg selv! *klem* Anonymous poster hash: a0b35...610
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Det verste er at jeg hadde mensen den 3. Kun i 1,5 dag. Så... da er vel teoretisk eggløsning nå, eller nettopp vært. Han kom ikke inn i meg, det skal sies.. Men jeg er så "øm" i livmorområdet etter dette, og DET skremmer dritten av meg for jeg er så redd for abort, men selvfølgelig hadde jeg gjort det da.. jeg er ikke den som blir lettest gravid, men det skulle bare faen meg banne på at det skjedde nå! Anonymous poster hash: 940ff...455
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Kjære deg, søk hjelp. Dette skal du ikke gå med alene.. www.dixi.no - disse kan hjelpe deg å sortere tankene dine. Klem til deg <3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har snakket med noen, såvidt.. Akkurat nå har det ikke gått innpå meg... Det eneste jeg dør av er om jeg blir gravid. Det ville drept meg.Da knekker jeg. Virkelig.. Hadde ikke råd til å kjøpe pille igår, og fortrengte det, men den ømheten osv, det kan lett være ggløsning, det kan være hva som helst, men det bekymrer meg i form av graviditet. Selv om det ikke gikk "inn" i meg Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Det kan være psyken min som spiller meg et puss, men det er slik at kroppen bare skriker at dette gikk dårlig...altså at jeg ble smelt på tjukka av denne dumme voldsmannen!!!! ( verker i eggstokker/livmor) Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 Kva skjedde? Du må uansett anmelde, og søk hjelp! Ta kontakt med fastlege eller helst voldtektsmottak som finst ved mange sjukehus. Anonymous poster hash: 8216a...539
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 ble dratt inn i en bakgate på vei hjem fra byen. Voldtatt. Han kom ikke inn i meg. Det skal sies... Men siden den natten har det vært ømt i livmor og eggstokker, og da kommer frykten frem for at jeg har blitt gravid ( selv om jeg ikke blir det så lett egentlig, men selvfølgelig skjer det når man frykter det mest) Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Hvor bor du? Jeg kan kjøpe til deg! Sier takk for det ( Vestfold) , men det er for sent nå, så jeg er fysisk dårlig av skrekk......... det var vel frem til 03.00 i natt som var siste håp for å slippe unna Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Hvor bor du? Jeg kan kjøpe til deg! Sier takk for det ( Vestfold) , men det er for sent nå, så jeg er fysisk dårlig av skrekk......... det var vel frem til 03.00 i natt som var siste håp for å slippe unna Anonymous poster hash: 940ff...455 Neida! Du kan få angrepille som virker lengre (5 dager) på resept, eller satt kobberspiral! Ta kontakt med voldtektsmottaket! Det er enda ikke for sent! Det er forøvrig ikke så rart at du er øm, du har tross alt blitt voldtatt...! Så bra at du har snakket med noen, du er STERK! Anonymous poster hash: a0b35...610
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Hvor bor du? Jeg kan kjøpe til deg! Sier takk for det ( Vestfold) , men det er for sent nå, så jeg er fysisk dårlig av skrekk......... det var vel frem til 03.00 i natt som var siste håp for å slippe unna Anonymous poster hash: 940ff...455 Det er ikke for sent. Uansett hva annet du skulle ha gjort er det viktigere at du kommer deg til en lege nå. Dra på legevakta. Ta drosje om du ikke kommer deg dit på noen annen måte. Anonymous poster hash: 8717d...7cc
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #21 Skrevet 19. mars 2014 Takk for støtten her. Jeg dro aldri til legevakta. JEg maktet ikke. Jeg er dum, jeg er fult klar over det. Men psyken min godtar det ikke... Og joda, det er klart det er ømt fordi jeg ble voldtatt, men for å si det slik....han var ikke så stor at han traff no særlig oppi der... Så derfor fikk jeg ekstra hetta. usj..æsj... blir kvalm!!!! går dette "til helvete" så må jeg igjennom abort, og da knekker jeg.. Men alternativet er søren ikke en unge Anonymous poster hash: 940ff...455
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #22 Skrevet 19. mars 2014 Så det hadde vært en voldtekt natt til søndag. Var det i området du ble voldtatt?Stakkars deg Mange klemmer. Anonymous poster hash: cfe4f...01f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #23 Skrevet 19. mars 2014 Takk for støtten her. Jeg dro aldri til legevakta. JEg maktet ikke. Jeg er dum, jeg er fult klar over det. Men psyken min godtar det ikke... Og joda, det er klart det er ømt fordi jeg ble voldtatt, men for å si det slik....han var ikke så stor at han traff no særlig oppi der... Så derfor fikk jeg ekstra hetta. usj..æsj... blir kvalm!!!! går dette "til helvete" så må jeg igjennom abort, og da knekker jeg.. Men alternativet er søren ikke en unge Anonymous poster hash: 940ff...455 Du er ikke dum, du er i sjokk. Du har nettopp vært utsatt for en overfallsvoldtekt, og da er det ikke så lett å tenke rasjonelt. Jeg synes du er flink som i det hele tatt har snakket med noen! Det er fremdeles ikke for sent mtp graviditet, men du må til lege. Anonymous poster hash: a0b35...610
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2014 #24 Skrevet 19. mars 2014 Jeg får i verste fall ikke dratt til lege før imorgen, for en sånn senpille.. den 5 og siste dagen. Jeg har liksom hverken tro eller håp om det.... Pokker altså. Jeg kjenner jeg er akkurat nå mest sint, men det er min måte å benekte alt på tror jeg.... Åh jeg er så dum dum dum som ikke fikk skrapt sammen penger til det på mandagen som var ;( ;( min største frykt er en graviditet og nå må jeg vente helt til den 3 ca, om mensen kommer eller ikke...Hvis ikke dør jeg... Anonymous poster hash: 940ff...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå