Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 En bekjent av meg har fikk barnehageplass til datteren sin i en barnehage like ved. Hans eks. jobber i denne barnehagen, og nå har kommunen trekt plassen. Grunnen er at de må ta hensyn til hans eks. Hun taler bruddet dårlig (er snart 10 år siden) men de kunne muligens få en halv barnehageplass i en annen bhg. Vennen min ville ha begrunnelsen skriftelig, men de var de ikke så villige til... Synes dette hørtes helt vilt ut! Anonymous poster hash: 8d5a3...176
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Jeg hadde uten tvil tatt kontakt med oppvekstkontoret! Anonymous poster hash: 9e287...fec
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Det høres jo helt villt ut. Kanskje de heller burde tilby psykolog til eksen som jobber i barnehagen. 10 år siden? Anonymous poster hash: 95007...36b
Gjest Julia1984 Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Han må jo ta kontakt med barnehagekontoret i kommunen
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 De har barn sammen og det ble slutt for 10 år siden og nå skal barnet begynne i barnehage der mor jobber. Er ikke det litt sent for en 10 åring å begynne i bhg? De har skolebarn sammen og mannen har fått nytt barn med ny dame og kommunen nekter han og plassere barnet i denne barnehagen fordi hans eks jobber der? De har ikke barn sammen, men var kjærester for 10 år siden og kommunen nekter han og plassere sitt barn i en bhg der hans eks (uten felles barn) fra 10 år siden jobber Det MÅ finnes en annen forklaring??.. Anonymous poster hash: 6ffbf...233
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 De har barn sammen og det ble slutt for 10 år siden og nå skal barnet begynne i barnehage der mor jobber. Er ikke det litt sent for en 10 åring å begynne i bhg? De har skolebarn sammen og mannen har fått nytt barn med ny dame og kommunen nekter han og plassere barnet i denne barnehagen fordi hans eks jobber der? De har ikke barn sammen, men var kjærester for 10 år siden og kommunen nekter han og plassere sitt barn i en bhg der hans eks (uten felles barn) fra 10 år siden jobber Det MÅ finnes en annen forklaring??.. Anonymous poster hash: 6ffbf...233 Det er ikke eksen som er mor til dette barnet. Han har ny kjæreste. Blir vel alternativ nummer 3 HI Anonymous poster hash: 8d5a3...176
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 De har barn sammen og det ble slutt for 10 år siden og nå skal barnet begynne i barnehage der mor jobber. Er ikke det litt sent for en 10 åring å begynne i bhg? De har skolebarn sammen og mannen har fått nytt barn med ny dame og kommunen nekter han og plassere barnet i denne barnehagen fordi hans eks jobber der? De har ikke barn sammen, men var kjærester for 10 år siden og kommunen nekter han og plassere sitt barn i en bhg der hans eks (uten felles barn) fra 10 år siden jobber Det MÅ finnes en annen forklaring??.. Anonymous poster hash: 6ffbf...233 Det er ikke eksen som er mor til dette barnet. Han har ny kjæreste. Blir vel alternativ nummer 3 HI Anonymous poster hash: 8d5a3...176 Var det jeg trodde, ja. Dette henger ikke på greip. Her er det bare for far og klage, hvis det er eksen som er den reelle grunnen til avslag for bhg plass. Jobber i en kjent kommune på ca 50 000 innbyggere rett utenfor Oslo. Her kjenner alle alle. Man har vært gift, skilt, foreldre, elskere, betrodd medarbeider, utro medarbeider innad i kommunen som ansatt, osv osv. Denne grunnen som kommunen oppgir som grunn for at far ikke får bhg plass er ikke gyldig. Han vinner klagen om det er det som oppgis her som eneste grunn. Anonymous poster hash: 6ffbf...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå