Gå til innhold

Underholdning på fly?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPad, tegnesaker, dukker eller figurer. Men, unngå alt som kan trille, det blir borte 😉

Anonymous poster hash: 0e872...acf

Skrevet

Iallefall I K K E sukker! Hehe hvem orker en hyper unge innstengt i et fly?

Har hatt med padde med variert underholdning, puzzlespill med store biter, ny leke som fenger og kjøpe slike bokser på barnombord.no til ha frokostblanding i, frukt, rosiner m.m :)

Skrevet

Bærbar dvdspiller, oppgavehefter (type farge og telle) og en bok jeg kan lese til lille har funket som smurt for 3åringen min. Har flydd flere ganger siden han var liten, har aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: 3296d...db1

Skrevet

Vi flyr masse, og her er iPad gull verdt. Vi har investert i gode høreklokker med lyddemping (noise cancelling), så han kan se på filmer uten å ha lyden for høyt. Og bøker for når man ikke kan bruke iPad. Alt annet blir ikke brukt.

Ang mat pleier jeg å ha nøtteblanding med rosiner i en ziploc pose, gjerne en stor mengde i tilfelle forsinket fly eller annen komplikasjon underveis.

Han er 5 nå, men jeg tar fremdeles et klesskift i tilfelle uhell eller forsinkelse, samt kosebamsen. Han har sin egen trillekoffert der han putter klærne, bamsen, leker og bøker han skal ha der vi skal, den brukes til å holde han på plass ("nå må du passe godt på kofferten") og drivanker (vanskelig å løpe når man trekker en trillekoffert.

Hilsen,

Frequent Flyer

Anonymous poster hash: ddc4b...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...