Gå til innhold

Gravid eller feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig fikk du mage?

Snart uke tolv her og jeg har liksom ikke mage men virker oppblåst, full av vann.

Hadde ikke sett for meg å få synlig mage så tidlig.

Jeg klarer trekke inn magen så den ser ganske flat ut. Da er det jo ikke gravidmage den kan man umulig trekke inn? Eller?

Er jeg egentlig bare feit?? Grøss. Har gått opp 2 kg.

Sikkert et tullete spørsmål, hva så liksom! Problemer er at jeg har gått fra ekstremt overvektig til normalt slank og er nå gravid. Livredd for å bli feit igjen.

Anonymous poster hash: dcf51...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første fikk jeg ikke mage før jeg var 25-26 uker på vei, denne gangen kom magen rundt uke 15-16.

Du er nok ikke feit, du er nok gravid. Jeg gikk veldig opp og ned i vekt til å begynne med denne gangen uten at aktivitetsnivå eller kosthold endret seg. Ikke stress for mye med vekta, la jordmor passe på den for deg :)

Skrevet

Jeg ble sånn oppblåst/feit tidlig i begge svangerskap. Den oppblåste følelsen ble ikke borte, men magen kom etterhvert naturlig nok. Veldig ubehagelig og litt kjipt så jeg skjønner hva du mener. Hos meg dreide det seg også om at jeg ble delvis forstoppet også. Gi det noen uker til så endrer det seg og du vil se mer gravid ut.

Anonymous poster hash: 04011...26f

Skrevet

Høres helt normalt ut. Jeg ble tidlig oppblåst og fikk spørsmål fra fremmede om jeg var gravid allerede i uke 12. Men ble ikke spesielt stor etterhvert, var bare de første månedene

Anonymous poster hash: 3da90...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...