Gå til innhold

Gleder meg såååå til påske :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos på hyttene, appelsiner, solo, påskeegg, laaaange skiturer, utepils i solen (som er bestilt ;-) ), grillings og samvær med nære og kjære, fantastisk <3

Anonymous poster hash: e0b39...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin i påska, gleder meg og ;)

Anonymous poster hash: bbe27...2f2
Skrevet

Oi, så spennende, da skjønner jeg at du gleder deg og er spent :-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

Tar du med en hytte og snø til meg og...? Her blir det nok museums besøk, dagstur på besøk til besteforeldre på hytta og feiring av minstemanns 1 års dag :) Greit det og altså, men skulle gjerne hatt en fjell hytte og snø :)

Anonymous poster hash: a3eb5...afd

Skrevet

Gleder meg også:-) er lillegutt sin første påske, bypåske første halvdel, hyttepåske andre halvdel. Har både akebrett og pulk stående:-)

Anonymous poster hash: 60ae1...fa5

Skrevet

Oi, så spennende, da skjønner jeg at du gleder deg og er spent :-)

Masse lykke til :-)

Takk for det:) Kunne vært kos med skiturer, appelsiner og kakao i sekken, og alle ting du nevner men lar seg dårlig gjøre med svær mage! Håper hun kommer bittelitt før :-) 

Skrevet

Det har jeg og!! Vi får en fin påske vi og, om enn litt annerledes. :D

Anonymous poster hash: 42f58...6a2

Skrevet

Jeg har bursdagsbarn i påsken, så det skal feires. Etter det, så er det iherdig lesing til eksamen.

Anonymous poster hash: b2596...4f9
Skrevet

Gleder meg også såååå til påske! Skal jobbe hele påsken :)

Skrevet

Jeg også, mamma til ADHD gutt.

Anonymous poster hash: 97911...b4b

Skrevet

Tar du med en hytte og snø til meg og...? Her blir det nok museums besøk, dagstur på besøk til besteforeldre på hytta og feiring av minstemanns 1 års dag :) Greit det og altså, men skulle gjerne hatt en fjell hytte og snø :)Anonymous poster hash: a3eb5...afd

Koselig det også da <3

Skrevet

Gleder meg også såååå til påske! Skal jobbe hele påsken :)

Blir penger i kassen av det :-)

Skrevet

har termin i påska, gleder meg og ;)Anonymous poster hash: bbe27...2f2

Det har jeg og!! Vi får en fin påske vi og, om enn litt annerledes. :DAnonymous poster hash: 42f58...6a2

Masse lykke til til deg også :-)

Skrevet

Jeg har termin om 2 uker, så jeg gleder meg også veeldig til påska 😄

Hytta på fjellet, meg og min mann med hver sin unge å bære (har en på halvannet), koke påskeegg sammen med hele slekta (ca 60 stk pleier å samles), kan endelig drikke øl igjen, kvikklunsj, soool og ei bittelita tulle å vise frem 😄

Jeg er alltid lykkelig, men dette må vel bli toppen av lykke 😄😄😄

Skrevet

Er det bare jeg som er fint ferdig med vinteraktiviteter når påsken er i gang? Jeg lengter etter bare veier, lette sko og grønt gress.

Skrevet

Vi satser på finvær og har hytte med sjøen. Satser på grilling, båtturer, fisking og krabber!

Påske er vår!

Anonymous poster hash: 88e6b...c0f

Skrevet

Er det bare jeg som er fint ferdig med vinteraktiviteter når påsken er i gang? Jeg lengter etter bare veier, lette sko og grønt gress.

Hytta vår er 10 min unna, så det er heldigvis ikke rare snøen der i påska! Lite vinteraktiviteter her i gården, men er veldig glad i å sitte på en tørr terrasse sammen med hele slekta 😄 Sol, pils, kjeks, pølser, egg, godteri og masse sosialt samvær - uten å kave i snøen - passer meg uuutmerket!

Skrevet

Jeg gleder meg også :) blir hemsedal på oss!

Anonymous poster hash: f5b7d...9a9

Skrevet

har termin i påska, gleder meg og ;)Anonymous poster hash: bbe27...2f2

Det har jeg og!! Vi får en fin påske vi og, om enn litt annerledes. :DAnonymous poster hash: 42f58...6a2

Jeg også! :D

Gleder meg helt vilt <3

Skrevet

Jeg også, har ti hele dager på fjellet uten innlagt vann eller strøm, bruke kun tid på spill,skiturer, isfiske og en og annen tur med scooter.

Anonymous poster hash: 07d9d...ff6

Skrevet

Ferdig med vinteren i byn, og siste krampetrekning blir med påske :-) påskefeiring i byn, til sjøs eller til fjells :velkommen er den hvertfall, yey :-)

Skrevet

Kos på hyttene, appelsiner, solo, påskeegg, laaaange skiturer, utepils i solen (som er bestilt ;-) ), grillings og samvær med nære og kjære, fantastisk <3

Aaah, påska er den beste ferien!! :)) Hvertfall hvis det er fint vær :) Og i påska er det bare 1 mnd til termin også :)

Anonymous poster hash: d448c...cbb

Skrevet

Kos på hyttene, appelsiner, solo, påskeegg, laaaange skiturer, utepils i solen (som er bestilt ;-) ), grillings og samvær med nære og kjære, fantastisk <3Anonymous poster hash: e0b39...d3e

Aaah, påska er den beste ferien!! :)) Hvertfall hvis det er fint vær :) Og i påska er det bare 1 mnd til termin også :)Anonymous poster hash: d448c...cbb

Klart vi skal få fint vær, har jo bestilt det,hihi ;-) lykke til det foregående :-)

Skrevet

Helt enig. Kan ikke fordra snø og kulde, kunne ikke falt meg inn å reise til fjells til påske. Nei, våren har begynt og godt er det.

Skrevet

Helt enig. Kan ikke fordra snø og kulde, kunne ikke falt meg inn å reise til fjells til påske. Nei, våren har begynt og godt er det.

Men så bra at vi har forskjellige definisjoner av påsken da :-)alle kan ikke like det samme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...