Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Går dette an? Erfaring? Har søkt et samlingsbasert/deltidsstudium. Babyen er bare 4 mnd ved skoleoppstart.. alternativet er jo å vente til hun er 16 mnd, men ønsker egentlig ikke sette studiene på vent, er 25 år og vil komme igang med bachelorstudiene! Samboer er ferdig masterutdannet til sommeren og skal jobbe etter dette. Vi skal såklart ikke ha henne i bhg før hun er minimum et år, helst litt eldre også. Barnevakt kan vi alltids finne de dagene jeg må på forelesning, og noe praksis er det ikke før tredje studieår. Anonymous poster hash: b9ae0...fcd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Jeg studerer og hadde ikke klart det med baby hjemme. Kanskje jeg kunne hanglet meg igjennom det, men jeg ønsker å lære mest mulig og best mulig så jeg er skikket når jeg skal ut i jobb. Jeg ventet med studier til datteren min var 16 måneder og begynte å barnehagen. Angrer ikke på det. Anonymous poster hash: afe0f...41a
anna1983 Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Jeg skal studere fulltid på nettbaserte studier fra høsten av. Da er babyen min 4 mnd når jeg begynner. Har også en som er 19 mnd nå. Da han ble født studerte jeg fulltid ved høgskole og fullførte et årsstudium det året jeg var i "permisjon". Han ble født tre uker etter at jeg begynte på studiet. Det gikk helt fint, men jeg hadde mye hjelp av mannen når han var hjemme (han jobber til sjøs). Han kom bort på skolen med babyen slik at jeg kunne amme i pausene. Skolen var veldig hjelpsomme og fleksible. De dagene mannen ikke var hjemme tok jeg baby med, eller studerte hjemme. (nå skal det sies at jeg stort sett bare trengte å gå på skolen tre dager i uken, og ofte relativt korte dager). Så dersom du er strukturert, motivert og har hjelp med barnepass når du må på samlinger, så går dette veldig bra!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Tror nok det kommer ann på barnet! Gjorde det med nr 2, hadde overhodet ikke fungert med nr 3
gale damen Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg gjør det, men det er klart at det kommer an på barnet. Dersom du ikke får sove noen timer i strekk,om natten, vil du heller ikke klare å studere. Jeg studerer når ungen sover om dagen, og har gjort det siden hun var nyfødt. Vi har delt på nattevåkingen hele tiden, så at vi begge skulle få hele netter med søvn annenhver natt i alle fall. Du er avhengig av at ungen tar flaske, at gubben tar litt av nattevaktene, at ungen sover litt på dagen, og at du klarer å se at det er andre ting du kanskje burde gjort, men som du faktisk ikke rekker dersom du skal få lest. Og det krever disiplin. Lykke til med studiet ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Enig med Sekretøsa, det kommer helt an på barnet. Hadde ikke fungert med noen av mine, men hvis man har en enkel og rolig baby kan det jo gå. Hjelper ikke med struktur hvis man har en baby som skriker mesteparten dagen og nesten ikke sover. Anonymous poster hash: 38eba...861
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Såklart, skal jo se det an ) Kanskje jeg får en kolikkbaby for alt jeg vet. Blir det for galt får jeg takke nei når den tid kommer. Takk for svar forresten! Anonymous poster hash: b9ae0...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå