Gå til innhold

Pokker pokker pokker!! Kondomet sprakk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig orket jeg sex etter styrtfødsel og sying herfra til månen, har ikke fått time til innsetting av spiral ennå siden jeg hadde lang renselse, mye vondt og fikk mensen tilbake ganske fort. Kan ikke bruke hormoner som prevensjon, så vi gikk for kondom!

Den var ny, ble satt på riktig, jeg har ikke lange negler og brukte glidemiddel. Allikevel sprakk den!!!!!

Hva fader gjør jeg nå?!? Er tilogmed et par uker siden mensen, så er sikkert midt i eggløsning også -.-

Åååh, dette blir verdens lengste uker å vente på mensen! Skulle ønske jeg aldri hadde prøvd meg på sex før spiralen var inne!! Baby et jo knappe 4 mndr :(

Anonymous poster hash: 8372e...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, hvorfor tar du ikke en angrepille ?

Skrevet

angrepille!!! må taes innen 72 timer..

Anonymous poster hash: 6da57...301
Skrevet

Kan man ta angrepille når man ammer da? Trodde ikke det jeg, den er jo sterkere enn p-piller og det kan man ikke ta.

Anonymous poster hash: 2521b...19d
Skrevet

Tør ikke, tok det en gang når jeg var yngre og ble skikkelig dårlig, blødde lenge og fikk masse smerter, måtte til legen for å få smertelindring... Tåler hormoner veldig dårlig! Kan ikke bruke minipiller, p-piller eller hormonspiral....

HI

Skrevet

Da er du bare dum da, bedre enn å bli gravid.

Anonymous poster hash: ffaaa...b3b
Skrevet

Tør ikke, tok det en gang når jeg var yngre og ble skikkelig dårlig, blødde lenge og fikk masse smerter, måtte til legen for å få smertelindring... Tåler hormoner veldig dårlig! Kan ikke bruke minipiller, p-piller eller hormonspiral....

HI

da får du håpe at du ikke er gravid da...

Anonymous poster hash: 9e9cf...602

Skrevet

Er ikke annet å se det ann :/ Men det går nok bra :) bare å være mer forsiktig neste gang eller vente på spiralen ;) 

Anonymous poster hash: 3a1bc...220
Skrevet

Da må du satse på ikke gravid eller abort

Anonymous poster hash: 970e6...73e

Skrevet

Da er du bare dum da, bedre enn å bli gravid.

Anonymous poster hash: ffaaa...b3b

Dum?! Vi brukte kondom etter alle forskrifter! Det skal jo være sikkert.

HI

Skrevet

Hvorfor er hun dum?

Hun kan jo ikke noe for at kondomen sprakk. Bare fordi hun er skeptisk med å ta angrepille?

Anonymous poster hash: b1340...898

Skrevet

HI

Lykke til med neste fødsel da :D

Anonymous poster hash: be6c1...1cd

Skrevet

Fødselsmerter skal jeg klare, hadde en heftig fødsel nå, men orker ikke tanken på et barn til nå!!! Endelig begynt å bli folk av meg igjen etter barseltiden, vil ikke ha flere unger nå!!

Vil ringe og kjefte ned rfsu :(

HI

Skrevet

Fødselsmerter skal jeg klare, hadde en heftig fødsel nå, men orker ikke tanken på et barn til nå!!! Endelig begynt å bli folk av meg igjen etter barseltiden, vil ikke ha flere unger nå!!

Vil ringe og kjefte ned rfsu :(

HI

Klarer du fødsel klarer du nok også en angerpille. Ta ansvar da menneske!

Skrevet

Jamen kjære tid! En fødsel er en naturlig ting, styrt av kroppen min! Det er ikke smerter jeg er redd for, men at jeg skal ta skade av å bruke hormoner siden jeg er så overfølsom mot det!!

HI

Skrevet

Jamen kjære tid! En fødsel er en naturlig ting, styrt av kroppen min! Det er ikke smerter jeg er redd for, men at jeg skal ta skade av å bruke hormoner siden jeg er så overfølsom mot det!!

HI

Lykke til med aborten da.

Skrevet

Endelig orket jeg sex etter styrtfødsel og sying herfra til månen, har ikke fått time til innsetting av spiral ennå siden jeg hadde lang renselse, mye vondt og fikk mensen tilbake ganske fort. Kan ikke bruke hormoner som prevensjon, så vi gikk for kondom!

Den var ny, ble satt på riktig, jeg har ikke lange negler og brukte glidemiddel. Allikevel sprakk den!!!!!

Hva fader gjør jeg nå?!? Er tilogmed et par uker siden mensen, så er sikkert midt i eggløsning også -.-

Åååh, dette blir verdens lengste uker å vente på mensen! Skulle ønske jeg aldri hadde prøvd meg på sex før spiralen var inne!! Baby et jo knappe 4 mndr :(

Angrepille er vel nødløsningen man bruker her... håper det ordner seg!

Skrevet

HI

Å herre! Det må være vondt å være SÅ dum!

Kjære folk så rar det går an å være.

Anonymous poster hash: e64f7...a0e

Skrevet

Jiiiisses, hvilken institusjon har datatid nå...?

Anonymous poster hash: ee5b8...8d1
Skrevet

HI

Å herre! Det må være vondt å være SÅ dum!

Kjære folk så rar det går an å være.

Anonymous poster hash: e64f7...a0e

HI vil ikke ta angrepille og hun vil ikke ha nytt barn nå. Om hun er gravid så gjenstår det bare et valg. Å klage til kondomfabrikken er neppe et reelt valg så kan hjelpe på en graviditet......

Skrevet

HI

Du tar ikke skade av å bruke hormoner, men du kan få det ganske så kjipt i en periode ;) 

Alternativene dine er nå en gang angrepille, kobberspiral eller eventuelt graviditet, så du må nesten velge...

Anonymous poster hash: ee5b8...8d1

Skrevet

Herregud så mange tåpelige svar du får HI!! Ikke bry deg om dem. Krysser fingrene for deg at det har gått bra!! 

Skrevet

Som en her sa, kobberspiral kan settes inn kort tid etter ubeskyttet samleie og vil hindre graviditet. Det må være løsningen for deg, men da er du nødt til å ringe legen raskt!

Anonymous poster hash: caab6...b69

Skrevet

Jeg er da klar over at ingen her inne kan trylle så jeg ikke blir gravid, men det er litt godt å få ut frustrasjon når man sitter i en slik situasjon.

Håpet vel mest på mange svar fra andre som hadde opplevd det samme og ikke blitt gravide...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...